בקשה | אנטי וירוס נורטון
-
@למה-באתי
מה? עדיין קיים?
לפני בערך מליון שנה הם היו מאד חזקים -
@משחזר-מידע קניתי מחשב msi קיבלתי איתו את האנטי וירוס אבל הוא חסם לי כמה דברים אז מחקתי אותו.. ןעכשיו אני צריך להחזיר אותו
@למה-באתי כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
ןעכשיו אני צריך להחזיר אותו
ממה שזכור לי מלפני בערך מליון שנה שיש אפשרות להוציא את זה בחזרה
בזמנו היה תיקיה quarantine ששמה היה מכניס את מה שחסם והיה אפשר להחריג משמה מה שרוצים
אין לי מושג האם כיום השתנה משו
אבל סביר להניח שחברות/ואנשים לא משנים דבריםשוב כל זה נכתב מזכרון ולא בדקתי זאת המון שנים
-
@למה-באתי כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
ןעכשיו אני צריך להחזיר אותו
ממה שזכור לי מלפני בערך מליון שנה שיש אפשרות להוציא את זה בחזרה
בזמנו היה תיקיה quarantine ששמה היה מכניס את מה שחסם והיה אפשר להחריג משמה מה שרוצים
אין לי מושג האם כיום השתנה משו
אבל סביר להניח שחברות/ואנשים לא משנים דבריםשוב כל זה נכתב מזכרון ולא בדקתי זאת המון שנים
@משחזר-מידע כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
@למה-באתי כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
ןעכשיו אני צריך להחזיר אותו
ממה שזכור לי מלפני בערך מליון שנה שיש אפשרות להוציא את זה בחזרה
בזמנו היה תיקיה quarantine ששמה היה מכניס את מה שחסם והיה אפשר להחריג משמה מה שרוצים
אין לי מושג האם כיום השתנה משו
אבל סביר להניח שחברות/ואנשים לא משנים דבריםשוב כל זה נכתב מזכרון ולא בדקתי זאת המון שנים
אני צריך להחזיר את האנטי וירוס!!
-
@משחזר-מידע כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
@למה-באתי כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
ןעכשיו אני צריך להחזיר אותו
ממה שזכור לי מלפני בערך מליון שנה שיש אפשרות להוציא את זה בחזרה
בזמנו היה תיקיה quarantine ששמה היה מכניס את מה שחסם והיה אפשר להחריג משמה מה שרוצים
אין לי מושג האם כיום השתנה משו
אבל סביר להניח שחברות/ואנשים לא משנים דבריםשוב כל זה נכתב מזכרון ולא בדקתי זאת המון שנים
אני צריך להחזיר את האנטי וירוס!!
@למה-באתי כתב בבקשה | אנטי וירוס נורטון:
אני צריך להחזיר את האנטי וירוס!!
הופס Sorry
לא שמתי לב שכתבת שמחקת את הAV
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
