בקשת מידע | באיזה תוכנה אפשר לפתוח קובץ PAC
-
@Harwona יש לי את התוכנה הזו היא מגיעה עם הגרסא, אבל איך אני עורך אותה ומכניס לתוכה רקעים אחרים לדוגמא?
(לשימוש כשר וחוקי כמובן) -
אני מעוניין לשחק עם בגרסא ל 4/4 שנמצאת אצלי.
אפשרי לפתוח את קובץ ה PAC? וא"כ איך?
נניח שאני רוצה להוסיף רקעים וכו'
אשמח לעזרה...@מים-אחרונים אתה יכול לעשות כמו המדריך הזה, רק במקום תמונת פתיח את תמונות הרקעים, להחליף את הקיים באחר, להוסיף, לא ניסיתי.
https://mitmachim.top/topic/74482/מדריך-שינוי-תמונת-פתיח -
@מים-אחרונים אתה יכול לעשות כמו המדריך הזה, רק במקום תמונת פתיח את תמונות הרקעים, להחליף את הקיים באחר, להוסיף, לא ניסיתי.
https://mitmachim.top/topic/74482/מדריך-שינוי-תמונת-פתיח@yos איזה קובץ זה הרקעים?
-
@yos איזה קובץ זה הרקעים?
-
@מים-אחרונים אתה יכול לעשות כמו המדריך הזה, רק במקום תמונת פתיח את תמונות הרקעים, להחליף את הקיים באחר, להוסיף, לא ניסיתי.
https://mitmachim.top/topic/74482/מדריך-שינוי-תמונת-פתיח@yos היי!
בתיקיה עם הלוגו היו גם רקעים, אני מאמין שאפשר לעבוד בצורה שווה.
רק אני לא מוצא את התיקיה הזמנית, איפה היא אמורה להיות? בתוך התוכנת צריבה? -
@yos היי!
בתיקיה עם הלוגו היו גם רקעים, אני מאמין שאפשר לעבוד בצורה שווה.
רק אני לא מוצא את התיקיה הזמנית, איפה היא אמורה להיות? בתוך התוכנת צריבה?@מים-אחרונים
כן בתוך תיקיית ImageFiles -
וחוץ מזה @yos התוכנה מייצאת את כל הקבצים חוץ מקובץ LOGO_0 שזה מוזר!
מה יקרה אם אני יעתיק אותו ידנית? -
וחוץ מזה @yos התוכנה מייצאת את כל הקבצים חוץ מקובץ LOGO_0 שזה מוזר!
מה יקרה אם אני יעתיק אותו ידנית? -
אולי @שניאור-שמח
-
@Harwona כתב בבקשת מידע | באיזה תוכנה אפשר לפתוח קובץ PAC:
PAC
אני לא יודע. אני מברר.
רק שמעניין אותי כי בינה אמרה לי שאפשר לפתוח את הקובץ עם Notepad++
והוא נפתח פגום.@מים-אחרונים כתב בבקשת מידע | באיזה תוכנה אפשר לפתוח קובץ PAC:
רק שמעניין אותי כי בינה אמרה לי שאפשר לפתוח...
בינה צודק
אפשר גם לפתוח את זה בword
אבל שאלת האם תוכל לעשות משו עם זה כשנפתח בword או בnotepad?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות