בעיה | בעיה בהפעלת תכנת קיוויקס
-
מחקתי בטעות כמה דרייברים של ++Windows Visual C, ותכנת קיוויקס לא פועלת אצלי במחשב. ניסיתי להתקין את הדרייברים שמגיעים עם התכנה, אבל כנראה שיש עוד דרייברים ישנים שלא מגיעים איתה שמחקתי בטעות. האם מאן דהוא יודע מהיכן ניתן להוריד אותם?
-
מחקתי בטעות כמה דרייברים של ++Windows Visual C, ותכנת קיוויקס לא פועלת אצלי במחשב. ניסיתי להתקין את הדרייברים שמגיעים עם התכנה, אבל כנראה שיש עוד דרייברים ישנים שלא מגיעים איתה שמחקתי בטעות. האם מאן דהוא יודע מהיכן ניתן להוריד אותם?
-
@ejay מה אני צריך להוריד?
-
@ejay מה אני צריך להוריד?
@עמנואל-צירלסון
VisualCppRedist_AIO_x86_x64.exe -
@עמנואל-צירלסון
VisualCppRedist_AIO_x86_x64.exe@ejay תודה רבה!
-
@ejay תודה רבה!
@עמנואל-צירלסון
בשמחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות