עזרה | חלונית/דיאלוג שלא נסגר עם סגירת התוכנה
-
לא מצליח לסגור בשום צורה [במנהל המשימות נראה שהתוכנה לא פועלת, ולמרות זאת הדיאלוג מופיע ללא אפשרות סגירה]
מצורפת דוגמה

-
לא מצליח לסגור בשום צורה [במנהל המשימות נראה שהתוכנה לא פועלת, ולמרות זאת הדיאלוג מופיע ללא אפשרות סגירה]
מצורפת דוגמה

@חיים-חיים-חיים אתה צריך להגיע לתהליך הפתוח (בלשונית "פרטים" במנהל המשימות)
ולסגור את התהליך הפתוח. -
לא מוצא שם משהו שקשור לזה.
זה חלונית של תוכנת "תג". -
לא מצליח לסגור בשום צורה [במנהל המשימות נראה שהתוכנה לא פועלת, ולמרות זאת הדיאלוג מופיע ללא אפשרות סגירה]
מצורפת דוגמה

-
לא מוצא שם משהו שקשור לזה.
זה חלונית של תוכנת "תג". -
@חיים-חיים-חיים תפעיל מחדש זה ייעלם
זה קבוע?@פלמנמוני כתב בעזרה | חלונית/דיאלוג שלא נסגר עם סגירת התוכנה:
@חיים-חיים-חיים תפעיל מחדש זה ייעלם
זה קבוע?בהדלקה מחדש זה אכן נעלם, אבל זה בית חולים מתחת לגשר, לא?
-
@חיים-חיים-חיים
בדיוק בשביל זה יש בריבו "מצב צייד"@Yanky כתב בעזרה | חלונית/דיאלוג שלא נסגר עם סגירת התוכנה:
@חיים-חיים-חיים
בדיוק בשביל זה יש בריבו "מצב צייד"מה הכוונה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות