בקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית
-
@DANI123 כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
השתמשתי איתו לחדר מחשבים כמה שנים עבד מצוין ממליץ מאד
וינדוס 11 כי היתה תוכנה שהביאה את המסך הכחול אם כי נדמה לי שזה נפתר כבר
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
@DANI123 כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
השתמשתי איתו לחדר מחשבים כמה שנים עבד מצוין ממליץ מאד
וינדוס 11 כי היתה תוכנה שהביאה את המסך הכחול אם כי נדמה לי שזה נפתר כבר
DeepFreeze
כתבת כל לילה שהם יחזרו לקדמותם לזה יש להגדיר במתזמן משימות שיפעיל מחדש כל יום ב 12 בלילה לדוגמא (אולי יש בתוכנה עצמה כזה דבר אני לא מכיר מספיק) -
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
@DANI123 כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
השתמשתי איתו לחדר מחשבים כמה שנים עבד מצוין ממליץ מאד
וינדוס 11 כי היתה תוכנה שהביאה את המסך הכחול אם כי נדמה לי שזה נפתר כבר
DeepFreeze
כתבת כל לילה שהם יחזרו לקדמותם לזה יש להגדיר במתזמן משימות שיפעיל מחדש כל יום ב 12 בלילה לדוגמא (אולי יש בתוכנה עצמה כזה דבר אני לא מכיר מספיק)@שעטנ-ז-ג-ץ התוכנה הזאת אין לי רישון אליה והטכנאי אמר לי שהפריצה שלה הורגת את הווינדוס 11
-
@יונה-הכהן כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
@אברהם-א יש לך להביא לי חינמי או פרוץ
ולהסביר לי התקנה בכמה דקות?https://mitmachim.top/topic/53/shadow-defender-הקפאת-דיסק-הקשיח?_=1589990785447
תנסה לבד,
האמת אין לי כח להסביר, -
@יונה-הכהן כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
@אברהם-א יש לך להביא לי חינמי או פרוץ
ולהסביר לי התקנה בכמה דקות?https://mitmachim.top/topic/53/shadow-defender-הקפאת-דיסק-הקשיח?_=1589990785447
תנסה לבד,
האמת אין לי כח להסביר, -
@אברהם-א ניסיתי ואין שם קובץ התקנה תוכל לשלוח לי את התוכנה שוב
שם לא נתן לי כלום
נראה יחסית פשוט@יונה-הכהן כתב בבקשת מידע | תוכנת הקפאה חינמית איכותית:
@אברהם-א ניסיתי ואין שם קובץ התקנה תוכל לשלוח לי את התוכנה שוב
שם לא נתן לי כלום
נראה יחסית פשוטתכתוב באשכול שם,
אין לי את התוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות