בירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!
-
בעדכון האחרון של ווינדוס, אחרי שהחשב הופעל מחדש, ראיתי שהותקנה בו תוכנה חדשה: WSL, כלומר לינוקס עבור ווינדוס (המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס), בלי שהתקנתי אותה או בכלל הורדתי אותה. יכול להיות שזה קשור לזה שהתקנתי לאחרונה על המחשב GIT ו-DOCKER? התוכנה גם לא מופיעה ברשימת האפליקציות המותקנות, וגם לא רואים אותה בשום מקום אחר למעט ב"מומלצים" שבתפריט ההתחל, כך שאני לא מצליח להסיר אותה! מיקום קובץ ה-exe של התוכנה הוא בתיקייה של WSA.
מישהו נתקל בזה? -
בעדכון האחרון של ווינדוס, אחרי שהחשב הופעל מחדש, ראיתי שהותקנה בו תוכנה חדשה: WSL, כלומר לינוקס עבור ווינדוס (המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס), בלי שהתקנתי אותה או בכלל הורדתי אותה. יכול להיות שזה קשור לזה שהתקנתי לאחרונה על המחשב GIT ו-DOCKER? התוכנה גם לא מופיעה ברשימת האפליקציות המותקנות, וגם לא רואים אותה בשום מקום אחר למעט ב"מומלצים" שבתפריט ההתחל, כך שאני לא מצליח להסיר אותה! מיקום קובץ ה-exe של התוכנה הוא בתיקייה של WSA.
מישהו נתקל בזה? -
בעדכון האחרון של ווינדוס, אחרי שהחשב הופעל מחדש, ראיתי שהותקנה בו תוכנה חדשה: WSL, כלומר לינוקס עבור ווינדוס (המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס), בלי שהתקנתי אותה או בכלל הורדתי אותה. יכול להיות שזה קשור לזה שהתקנתי לאחרונה על המחשב GIT ו-DOCKER? התוכנה גם לא מופיעה ברשימת האפליקציות המותקנות, וגם לא רואים אותה בשום מקום אחר למעט ב"מומלצים" שבתפריט ההתחל, כך שאני לא מצליח להסיר אותה! מיקום קובץ ה-exe של התוכנה הוא בתיקייה של WSA.
מישהו נתקל בזה? -
@א-מ-ד כתב בבירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!:
(המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס)
לא הכי מדוייק אבל בסדר...
@2580 כתב בבירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!:
@א-מ-ד כתב בבירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!:
(המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס)
לא הכי מדוייק אבל בסדר...
למה? זה מבוסס על אותה מערכת של אמולציית לינוקס לאנדרואיד, לא?
-
@2580 כתב בבירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!:
@א-מ-ד כתב בבירור | הותקן לי WSL על המחשב בלי ידיעתי!:
(המקבילה של WSA - אנדרואיד עבור ווינדוס)
לא הכי מדוייק אבל בסדר...
למה? זה מבוסס על אותה מערכת של אמולציית לינוקס לאנדרואיד, לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
