בקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024
-
@עניו-כמשה כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024 [בשמו השני 3210]:
ברור אבל הוא מגיע לפעמים עם שם 3210 בהגדרות
ככה אצלי בכל אופן
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024 [בשמו השני 3210]:
(זה אותה מערכת הפעלה)
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024 [בשמו השני 3210]:
ברור אבל הוא מגיע לפעמים עם שם 3210 בהגדרות
ככה אצלי בכל אופן
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024 [בשמו השני 3210]:
(זה אותה מערכת הפעלה)
תוקן בנושא
-
@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
זה לא שמו השני,
זה שני מכשירים שונים.
רק מה, אפשר לצרוב את הקושחאות אחד על השני.ול3210 יש קושחה כשרה?
-
@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
זה לא שמו השני,
זה שני מכשירים שונים.
רק מה, אפשר לצרוב את הקושחאות אחד על השני.ול3210 יש קושחה כשרה?
-
@עניו-כמשה לא בחינם
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה לא בחים
אז כל הגרסאות שיש ל215 225 וכו' זה רק גרסאות של 2019? לא 2024?
-
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה לא בחים
אז כל הגרסאות שיש ל215 225 וכו' זה רק גרסאות של 2019? לא 2024?
-
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה לא בחים
אז כל הגרסאות שיש ל215 225 וכו' זה רק גרסאות של 2019? לא 2024?
-
@עניו-כמשה נכון.
ל215\225 2020 -
@עניו-כמשה נכון.
ל215\225 2020 -
@עניו-כמשה נכון.
ל215\225 2020@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה נכון.
ל215\225 2020ועריכות קוסמטיות יש אפשרות או גם לא עדיין?
-
@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
תשיג קושחה
https://offlineota.hmdglobal.com/OTA/otaoffline.html
פה אמור להיות?
-
@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
תשיג קושחה
https://offlineota.hmdglobal.com/OTA/otaoffline.html
פה אמור להיות?
-
@עניו-כמשה לא נראה שיש שם למכשירים חדשים.
@שלוםפ כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה לא נראה שיש שם למכשירים חדשים.
שאלתי רק
-
@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@שלוםפ אני את שלי לא מפיץ.
למעשה, יש לי גם גרסאות כשרות לחלוטין.וזה בסדר גמור
אני מחפש משהו קוסמטי אפילו רק להעיף את כל השטויות שהכניסו שם
-
@עניו-כמשה אין בעיה
, אבל תצטרך קושחה...@מישהו12 כתב בבקשה | גרסה כשרה לנוקיה 220 החדש 2024:
@עניו-כמשה אין בעיה
, אבל תצטרך קושחה...איך אני מוציא ממנו את הקרביים שלו?
במדריך שלך אין הסבר איך להוציא קושחה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות