עזרה | איך עושים דוח s.m.a.r.t
-
יש לי מחשב כבר 7 שנים ועשיתי עליו עבודות גרפיקה
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
המחשב הוא חברת "גיגה בית"@אייזיק-בק יש את התוכנה כאן ברחבי הפורום, אתה מוזמן לחפש!
לגבי פיענוח, אני יודע שהרב משחזר מידע אלוף בעניין!
אם אתה חושב שזה מצדיק, תתייג אותו. -
@אייזיק-בק יש את התוכנה כאן ברחבי הפורום, אתה מוזמן לחפש!
לגבי פיענוח, אני יודע שהרב משחזר מידע אלוף בעניין!
אם אתה חושב שזה מצדיק, תתייג אותו.@יוסף-אלחנן
אני רואה שאתה לא עוזב אותי :), תודה על העזרה
אך לא הבנתי מה זה לתייג -
@יוסף-אלחנן
אני רואה שאתה לא עוזב אותי :), תודה על העזרה
אך לא הבנתי מה זה לתייג@אייזיק-בק לתייג הכוונה לקרוא לאחד מהמשתמשים שאתה מעוניין, כלומר, לשלוח לו התראה לפוסט שאתה רוצה.
בשביל זה אתה צריך לכתוב @ ולאחריו את שם המשתמש, לדוג' @אייזיק-בק
והנה אתה מקבל התראה בחלון בצד שמאל

(רק עם התמונת פרופיל שלי... ;))אם אתה רוצה לתייג מישהו עם שני שמות, כמוני, אז התיוג יהיה עם - בין שני השמות כלומר, @יוסף-אלחנן
אבל תהיה זהיר עם תיוגים סתם...כדאי מאוד לקרוא את חוקי הפורום ואת מדריך לשימוש נכון בפורום!
@אייזיק-בק כתב בעזרה | איך עושים דוח s.m.a.r.t:
אמר ל@משחזר-מידע
אה, ושכחתי, צריך שיהיה רווח לפני התיוג ואחרי התיוג!
לדוג' ככה, ל@אייזיק-בק זה לא מתייג... צריך לכתוב ככה ל @אייזיק-בק@אייזיק-בק
וכמובן, יש אפשרות לעריכת פוסט, ולא צריך להעלות פוסט חדש...אחר כך תגיד שאני לא עוזב אותך... ;)
-
יש לי מחשב כבר 7 שנים ועשיתי עליו עבודות גרפיקה
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
המחשב הוא חברת "גיגה בית"@אייזיק-בק אמר ל@משחזר-מידע
האם תוכל לעזור לי אשמח מאוד -
יש לי מחשב כבר 7 שנים ועשיתי עליו עבודות גרפיקה
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
המחשב הוא חברת "גיגה בית"@אייזיק-בק אמר ל @משחזר-מידע
אם תוכל לעזור לי -
@אייזיק-בק
קודם תעלה את הדוח ואז הוא יוכל לעזור לך
תעשה חיפוש על smart -
יש לי מחשב כבר 7 שנים ועשיתי עליו עבודות גרפיקה
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
המחשב הוא חברת "גיגה בית"@אייזיק-בק כתב בעזרה | איך עושים דוח s.m.a.r.t:
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
עושים גיבויים
-
יש לי מחשב כבר 7 שנים ועשיתי עליו עבודות גרפיקה
אשמח לדעת איך בודקים אותו שלא יקרה משהוא מוזר וחריג ח"ו
המחשב הוא חברת "גיגה בית"@אייזיק-בק תתקין את זה:
ותביא נמונה של מה שיוצג לאחר סיום ההתקנה
CrystalDiskInfo9_5_0.exe -
@אייזיק-בק תתקין את זה:
ותביא נמונה של מה שיוצג לאחר סיום ההתקנה
CrystalDiskInfo9_5_0.exe -
@אייזיק-בק מומלץ וכדאי לגבות את כונן מסוג ה HDD בפרט אם יש עליו חומרים חשובים. סתם בכללי עם עובדים עם קבצים חשובים תמיד כדאי שיהיה גיבוי
-
@אייזיק-בק מומלץ וכדאי לגבות את כונן מסוג ה HDD בפרט אם יש עליו חומרים חשובים. סתם בכללי עם עובדים עם קבצים חשובים תמיד כדאי שיהיה גיבוי
-
@אייזיק-בק HDD הוא התמונה השניה.
-
@אייזיק-בק HDD הוא התמונה השניה.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
