דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. MacOS - מקינטוש
  4. עזרה הדדית - MacOS
  5. שיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac

שיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - MacOS
24 פוסטים 8 כותבים 1.9k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אליר325000א אליר325000

    @מתושלח-הבבלי אבל זה מוריד iso לי בגרסה המלאה זה ככה עשה

    מתושלח הבבלימ מנותק
    מתושלח הבבלימ מנותק
    מתושלח הבבלי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @אליר325000 כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

    @מתושלח-הבבלי אבל זה מוריד iso לי בגרסה המלאה זה ככה עשה

    ברור
    התכוונתי שהתוכנה עושה את זה לבד ולא שאתה צריך להוריד קובץ iso ולטעון

    תהיה צודק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C מנותק
      C מנותק
      chaily
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      https://parallels-desktop-for-mac.en.uptodown.com/mac
      מה זה זה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

        @בן-החבורה כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

        @מתושלח-הבבלי כן, ברוב הדברים היא דומה כמעט לגמרי לפרללס.

        בפרללס לא צריך לטעון (אם מתקינים ווינדוס 11)
        ודרך אגב, היא מתממשקת טוב למק (יש גישה מהאימולטור לאחסון החיצוני? יש גישה ל-USB? MTP?)

        חטחח מנותק
        חטחח מנותק
        חטח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חטח
        #17

        @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

        ודרך אגב, היא מתממשקת טוב למק (יש גישה מהאימולטור לאחסון החיצוני? יש גישה ל-USB? MTP?)

        אני לא יודע אם זה תוכנת VMWare הרגילה, אבל אם כן - יש גישה לאחסון חיצוני ו USB (מה זה MTP?)

        מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חטחח חטח

          @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

          ודרך אגב, היא מתממשקת טוב למק (יש גישה מהאימולטור לאחסון החיצוני? יש גישה ל-USB? MTP?)

          אני לא יודע אם זה תוכנת VMWare הרגילה, אבל אם כן - יש גישה לאחסון חיצוני ו USB (מה זה MTP?)

          מתושלח הבבלימ מנותק
          מתושלח הבבלימ מנותק
          מתושלח הבבלי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @חטח כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

          @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

          ודרך אגב, היא מתממשקת טוב למק (יש גישה מהאימולטור לאחסון החיצוני? יש גישה ל-USB? MTP?)

          אני לא יודע אם זה תוכנת VMWare הרגילה, אבל אם כן - יש גישה לאחסון חיצוני ו USB (מה זה MTP?)

          זה לא vm הרגילה
          ו-mtp זה גישה לקבצים במכשיר אנדרואיד

          תהיה צודק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            איתמר ט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            רק פרללס עובד טוב עם מק

            מתושלח הבבלימ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א איתמר ט

              רק פרללס עובד טוב עם מק

              מתושלח הבבלימ מנותק
              מתושלח הבבלימ מנותק
              מתושלח הבבלי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

              רק פרללס עובד טוב עם מק

              ניסית?

              תהיה צודק

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                רק פרללס עובד טוב עם מק

                ניסית?

                א מנותק
                א מנותק
                איתמר ט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                ניסית?

                כן ניסיתי וזה עובד מצויין!
                בזמנו העלתי לכאן קישור לפרללס
                יש גם סרטונים ביוטיוב
                https://www.google.com/search?q=פרללס+יוטיוב&rlz=1C1SQJL_iwIL1004IL1004&oq=פרללס+יוטיוב&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDIyMjZqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איתמר ט

                  @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                  ניסית?

                  כן ניסיתי וזה עובד מצויין!
                  בזמנו העלתי לכאן קישור לפרללס
                  יש גם סרטונים ביוטיוב
                  https://www.google.com/search?q=פרללס+יוטיוב&rlz=1C1SQJL_iwIL1004IL1004&oq=פרללס+יוטיוב&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDIyMjZqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידע
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                  כן ניסיתי וזה עובד מצויין!

                  בחינם?

                  מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עדלאידעע עדלאידע

                    @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                    כן ניסיתי וזה עובד מצויין!

                    בחינם?

                    מתושלח הבבלימ מנותק
                    מתושלח הבבלימ מנותק
                    מתושלח הבבלי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @עדלאידע כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                    @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                    כן ניסיתי וזה עובד מצויין!

                    בחינם?

                    כן

                    תהיה צודק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איתמר ט

                      רק פרללס עובד טוב עם מק

                      מתושלח הבבלימ מנותק
                      מתושלח הבבלימ מנותק
                      מתושלח הבבלי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @איתמר-ט כתב בשיתוף | מערכת Windos על מחשב Mac:

                      רק פרללס עובד טוב עם מק

                      נכון
                      מנסיון

                      תהיה צודק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר