המלצה | מישו ניסה בקבוק דיו חילופי למדפסת אפסון
-
בקבוקי דיו 103 נמכר ארבעת הצבעים 250 פלוס וראיתי פרסום או באלי אקספרס בפחות מחצי מחיר מפחד לנסות שלא יעשה בעיה בצינורות הדיו אבל אמרתי אולי זה בסדר יש למישו מושג
-
בקבוקי דיו 103 נמכר ארבעת הצבעים 250 פלוס וראיתי פרסום או באלי אקספרס בפחות מחצי מחיר מפחד לנסות שלא יעשה בעיה בצינורות הדיו אבל אמרתי אולי זה בסדר יש למישו מושג
@haimil כתב בהמלצה | מישו ניסה בקבוק דיו חילופי למדפסת אפסון:
בקבוקי דיו 103 נמכר ארבעת הצבעים 250 פלוס וראיתי פרסום או באלי אקספרס בפחות מחצי מחיר מפחד לנסות שלא יעשה בעיה בצינורות הדיו אבל אמרתי אולי זה בסדר יש למישו מושג
לא להתקרב לחילופי דפק לי מדפסת
-
בקבוקי דיו 103 נמכר ארבעת הצבעים 250 פלוס וראיתי פרסום או באלי אקספרס בפחות מחצי מחיר מפחד לנסות שלא יעשה בעיה בצינורות הדיו אבל אמרתי אולי זה בסדר יש למישו מושג
@haimil כתב בהמלצה | מישו ניסה בקבוק דיו חילופי למדפסת אפסון:
בקבוקי דיו 103 נמכר ארבעת הצבעים 250 פלוס וראיתי פרסום או באלי אקספרס בפחות מחצי מחיר מפחד לנסות שלא יעשה בעיה בצינורות הדיו אבל אמרתי אולי זה בסדר יש למישו מושג
לא יודע כמה עולה אפסון ומה הגדלים.
סיפר לי מישהו שמשתמש בבקבוקים של HP שעולה לו 8אלף צ 132
6 ש/ל 50!
מקורי - וכששאל בחנות לגבי לא מקורי אמרו לו שבכזה מחיר לא שוה לנסות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות