סמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות
-
סמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות, משמיע קולות ומהבהב הסימון של ההטענה כאילו הוא כעת באמצע הטענה, שמתי באורז וזה ממשיך, מה עושים?
-
@efi בכללי צריך לפתוח וליבש טוב
אורז זה לא מספיק כי זה לא יגיע לחלקים הפנימים שנרטבו, וזה בעצם הכי קריטי
כמובן שאם תיבש טוב זה יעזור רק אם לא נגרם כבר נזק של קורוזיה@bbn אמר בסמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות:
@efi בכללי צריך לפתוח וליבש טוב
אורז זה לא מספיק כי זה לא יגיע לחלקים הפנימים שנרטבו, וזה בעצם הכי קרוטי
כמובן שאם תיבש טוב זה יעזור רק אם לא נגרם כבר נזק של קורוזיההיה 20 שעות באורז, לא מספיק?, עדיף לייבש עם פן אם נשאר בכלל מה לייבש?
-
@bbn אמר בסמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות:
@efi בכללי צריך לפתוח וליבש טוב
אורז זה לא מספיק כי זה לא יגיע לחלקים הפנימים שנרטבו, וזה בעצם הכי קרוטי
כמובן שאם תיבש טוב זה יעזור רק אם לא נגרם כבר נזק של קורוזיההיה 20 שעות באורז, לא מספיק?, עדיף לייבש עם פן אם נשאר בכלל מה לייבש?
-
@bbn אמר בסמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות:
@efi בכללי צריך לפתוח וליבש טוב
אורז זה לא מספיק כי זה לא יגיע לחלקים הפנימים שנרטבו, וזה בעצם הכי קרוטי
כמובן שאם תיבש טוב זה יעזור רק אם לא נגרם כבר נזק של קורוזיההיה 20 שעות באורז, לא מספיק?, עדיף לייבש עם פן אם נשאר בכלל מה לייבש?
-
@efi פעם צלל לי מכשיר לתוך מים ממש ולא רק גשם
פתחתי אותו מיד לגורמים, יבשתי טוב טוב
הרכבתי , וחזר לעבוד כאילו לא היה במים -
@efi פעם צלל לי מכשיר לתוך מים ממש ולא רק גשם
פתחתי אותו מיד לגורמים, יבשתי טוב טוב
הרכבתי , וחזר לעבוד כאילו לא היה במים -
@bbn אמר בסמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות:
@efi פעם צלל לי מכשיר לתוך מים ממש ולא רק גשם
פתחתי אותו מיד לגורמים, יבשתי טוב טוב
הרכבתי , וחזר לעבוד כאילו לא היה במיםואם זה נהרס? יש איזה ספריי לקורוזיה?
-
@efi אני יודע שיש
אבל צריך לשאול את המומחים בתחום אם זה יכול לעזור
וגם מומלץ שאתה פותח אותו להניח כל חלק ובורג במקום מסיום שתזכור להרכיב אותו בדיוק כמה שהיה -
סמסונג ישן כשר שהתרטב מעט מגשם ועושה בעיות, משמיע קולות ומהבהב הסימון של ההטענה כאילו הוא כעת באמצע הטענה, שמתי באורז וזה ממשיך, מה עושים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות