בקשת מידע | חיבור אנדרואיד למחשב שלא יהיה MTP
-
מה שהבנתי יש פתרון רק דרך רוט, מישהו מכיר דרך אחרת? הבעיה בקול הלשון שלא קורא נגני אנדרואיד, אבל שמעתי שאולטרה S מתחבר לקול הלשון,
הייתי רוצה לדעת אם זה בכלל יתכן ללא רוט, ואשמח מאוד אם מישהו יוכל ליצור כזה דבר, תודה
@לא-מתייאש -
מה שהבנתי יש פתרון רק דרך רוט, מישהו מכיר דרך אחרת? הבעיה בקול הלשון שלא קורא נגני אנדרואיד, אבל שמעתי שאולטרה S מתחבר לקול הלשון,
הייתי רוצה לדעת אם זה בכלל יתכן ללא רוט, ואשמח מאוד אם מישהו יוכל ליצור כזה דבר, תודה
@לא-מתייאש -
@לא-מתייאש ניראה לי אין לך ביכלל OTG בנגן
-
@לא-מתייאש כתב בבקשת מידע | חיבור אנדרואיד למחשב שלא יהיה MTP:
@yeh-0 לא הבנתי
שהחיבור יהיה כמו דיסק און קי ולא שיתחבר כמכשיר נייד, כי קול הלשון לא קורא כשזה כמכשיר נייד
-
@לא-מתייאש כתב בבקשת מידע | חיבור אנדרואיד למחשב שלא יהיה MTP:
@yeh-0 לא הבנתי
שהחיבור יהיה כמו דיסק און קי ולא שיתחבר כמכשיר נייד, כי קול הלשון לא קורא כשזה כמכשיר נייד
-
@לא-מתייאש ניראה לי אין לך ביכלל OTG בנגן
@יאיר-דוידוב
כבר מישהו עשה את זה https://github.com/tejado/android-usb-gadget אבל כמובן עם רוט, לא בדקתי עם עובד או לא -
@יאיר-דוידוב
כבר מישהו עשה את זה https://github.com/tejado/android-usb-gadget אבל כמובן עם רוט, לא בדקתי עם עובד או לא@לא-מתייאש נשמע לי מוזר שבכל נגן ultra s עשו רוט בנפרד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות