בקשת מידע | מתקין החבילה באנדרואיד 9 - מתוך לינוקס
-
@למה-באתי
בתמונה השניה 3 שורות מלמטה 5 קבצים ימינה (mtkpackageinstaller) -
@אני-אני-אני אז אם אני בעצם לוקח את זה ומכניס את זה לגירסא ללא התקנות אז זה מוסיף לי התקנות?
-
@למה-באתי אם אתה יודע לסגור את הקובץ טוב זה יוסיף לך התקנות (במידה וזה החסימה שעשו)
אם לא הפון לא ידלק@yos אוקי.
כעת פירקתי את הסיסטם ורואים שבתקייה של מתקין החבילה חסר קובץ APK אבל אני לא יכול להעתיק לתקייה הזו כלום |(הוא אומר לי שאין לי הרשאות עריכה והסרה של הקבצים) למרות שאני על המשתמש הראשי.
@שוקי-סגל
אני רואה שכבר היה על זה נושא והפנו אותו לכאן https://askubuntu.com/questions/1157165/cant-write-to-mounted-ext4-hard-drive-in-ubuntu-18-04 אבל בפועל לא הבנתי מילה ממה שאמורים לעשות שם. -
@yos אוקי.
כעת פירקתי את הסיסטם ורואים שבתקייה של מתקין החבילה חסר קובץ APK אבל אני לא יכול להעתיק לתקייה הזו כלום |(הוא אומר לי שאין לי הרשאות עריכה והסרה של הקבצים) למרות שאני על המשתמש הראשי.
@שוקי-סגל
אני רואה שכבר היה על זה נושא והפנו אותו לכאן https://askubuntu.com/questions/1157165/cant-write-to-mounted-ext4-hard-drive-in-ubuntu-18-04 אבל בפועל לא הבנתי מילה ממה שאמורים לעשות שם. -
@yos אוקי.
כעת פירקתי את הסיסטם ורואים שבתקייה של מתקין החבילה חסר קובץ APK אבל אני לא יכול להעתיק לתקייה הזו כלום |(הוא אומר לי שאין לי הרשאות עריכה והסרה של הקבצים) למרות שאני על המשתמש הראשי.
@שוקי-סגל
אני רואה שכבר היה על זה נושא והפנו אותו לכאן https://askubuntu.com/questions/1157165/cant-write-to-mounted-ext4-hard-drive-in-ubuntu-18-04 אבל בפועל לא הבנתי מילה ממה שאמורים לעשות שם. -
@למה-באתי
תשתמש ב sudo@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | מתקין החבילה באנדרואיד 9 - מתוך לינוקס:
@למה-באתי
תשתמש ב sudoאיזה sudo?
-
@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | מתקין החבילה באנדרואיד 9 - מתוך לינוקס:
@למה-באתי
תשתמש ב sudoאיזה sudo?
-
@למה-באתי
תוסיף לפני הפקוודה sudo -
@למה-באתי זה הפקודה כמובן לשנות בהתאם לשם המחשב ושם ומיקום הקובץ.
sudo chown -R $USER:$USER /home/ubuntu/Videos/systemאצלי המשתמש היה USER והמיקום היה /home/ubuntu/Videos/system צריך לשנות זאת כפי שאצלך.
-
@למה-באתי היא נותנת לך הרשאה ל קריאה וכתיבה ואין צורך לשנות את היוזרים אלא תשנה את הפקודה כמו שנקרא יוזר שלך
-
ל למה באתי סימן נושא זה כנפתר ב
-
אני מתקשה מאוד בעניין הזה. יש מצב שאני מעלה פה את שני קבצי הסיסטם הכשר והלא כשר ומישהו עושה טובה ומעביר לי את מתקין החבילה מהלא כשר לכשר?
@שניאור-שמח @Harwona
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

