שיתוף | ניכנס לפלאפון מים? יש לי פטנט בשבילכם......
-
@המשוגר אוי ואבוי. אוי ואבוי.
בדקת פעם מה הטמפרטורה בתוך המייבש?
ומה קורה למכשיר כשהוא חוטף כמה אלפי מכות? -
@המשוגר אוי ואבוי. אוי ואבוי.
בדקת פעם מה הטמפרטורה בתוך המייבש?
ומה קורה למכשיר כשהוא חוטף כמה אלפי מכות? -
להכניס את המכשיר לגרביים, ולקשור את הגרביים הייטב כדי שהמכשיר לא ייפול החוצה, ומכניסים את הגרביים ל- מכונת ייבוש.
לאחמ"כ מדליקים את המכונה לייבש את הבגדים (כשהמכשיר בתוך הגרב: במייבש)וב"ה לאחמ"כ הפלאפון אמור לפעול כרגיל!!!! מנסיוןןן
( "מרווה לצמא" לפני חודשים בערך! ) -
@המשוגר אוי ואבוי. אוי ואבוי.
בדקת פעם מה הטמפרטורה בתוך המייבש?
ומה קורה למכשיר כשהוא חוטף כמה אלפי מכות? -
@EBA אם זה עטוף בכמה שכבות על חום נמוך לכמה דקות לא נראה לי שאמור לקרות משהו (לי אישית זה עבד).
ראיתי בפורום מי שהציע לשים את הטלפון עטוף בחור של הפילטר (חם שם אבל לא מסתובב) -
להכניס את המכשיר לגרביים, ולקשור את הגרביים הייטב כדי שהמכשיר לא ייפול החוצה, ומכניסים את הגרביים ל- מכונת ייבוש.
לאחמ"כ מדליקים את המכונה לייבש את הבגדים (כשהמכשיר בתוך הגרב: במייבש)וב"ה לאחמ"כ הפלאפון אמור לפעול כרגיל!!!! מנסיוןןן
( "מרווה לצמא" לפני חודשים בערך! ) -
ויש את השיטה הכי פשוטה להכניס לאורז מכוזףסה למשךלילה שלם האורז יספוג את הנוזלים והמכשיר יחזור לעבוד בהצלחה
@אסתר-יעקב שמש יותר טוב מאורז
-
@אסתר-יעקב שמש יותר טוב מאורז
-
ויש את השיטה הכי פשוטה להכניס לאורז מכוזףסה למשךלילה שלם האורז יספוג את הנוזלים והמכשיר יחזור לעבוד בהצלחה
@צללית כתב בשיתוף | ניכנס לפלאפון מים? יש לי פטנט בשבילכם......:
@אסתר-יעקב שמש יותר טוב מאורז
@אסתר-יעקב כתב בשיתוף | ניכנס לפלאפון מים? יש לי פטנט בשבילכם......:
לא ניסיתי אבל זה לא מחמם את הטלפון?
@אסתר-יעקב
בתקופת תמוז ,אכן כדאי להניח בשמש כשהוא מכוסה באיזה בד דקיק,
אבל מניסיוני שמש טוב יותר,
(אולי לטווח ארוך כשנכנס מאוד עמוק, אורז מועילה יותר ,אבל למיידי שמש הכי טוב) -
@צללית כתב בשיתוף | ניכנס לפלאפון מים? יש לי פטנט בשבילכם......:
@אסתר-יעקב שמש יותר טוב מאורז
@אסתר-יעקב כתב בשיתוף | ניכנס לפלאפון מים? יש לי פטנט בשבילכם......:
לא ניסיתי אבל זה לא מחמם את הטלפון?
@אסתר-יעקב
בתקופת תמוז ,אכן כדאי להניח בשמש כשהוא מכוסה באיזה בד דקיק,
אבל מניסיוני שמש טוב יותר,
(אולי לטווח ארוך כשנכנס מאוד עמוק, אורז מועילה יותר ,אבל למיידי שמש הכי טוב)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות