דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. כיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???

כיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
68 פוסטים 19 כותבים 3.3k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מאיר8
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #58

    יש תוסף בשם Click to Remove Element
    https://chrome.google.com/webstore/detail/click-to-remove-element/jcgpghgjhhahcefnfpbncdmhhddedhnk
    שימושי בהרבה מצבים וגם במקרה הזה. אחרי ההתקנה לוחצים על הסמל בסרגל למעלה ואז על האלמנטים הלא רצויים בדף, וכדי שהם לא יופיעו שוב צריך לסמן V בשורות שמופיעות בצד ימין למטה.
    ‏‏צילום מסך (1045).png

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמעון לאופר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון לאופר
      #59

      מה לגבי האפשרות הזו. נראית הכי קלה עד כה.
      למה לא את האפשרות הפשוטה הזו?

      1. להוריד את הקובץ הזה:
        1589934350406-1589933908080-hide-google-meet.crx.zip
        (בלי לחלץ את הקובץ)
      2. להיכנס לכתובת הזו:
        chrome://extensions/
        (ניהול התוספים - לבדוק שפעיל מצב פיתוח)
      3. לגרור לדף שנפתח את הקובץ הנ"ל
        והופה, רענון אחד של הג'ימייל והכל נעלם! (חוץ מהמילה צ'אט)
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • מ מאיר8

        יש תוסף בשם Click to Remove Element
        https://chrome.google.com/webstore/detail/click-to-remove-element/jcgpghgjhhahcefnfpbncdmhhddedhnk
        שימושי בהרבה מצבים וגם במקרה הזה. אחרי ההתקנה לוחצים על הסמל בסרגל למעלה ואז על האלמנטים הלא רצויים בדף, וכדי שהם לא יופיעו שוב צריך לסמן V בשורות שמופיעות בצד ימין למטה.
        ‏‏צילום מסך (1045).png

        א מנותק
        א מנותק
        אלי TZA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #60

        @מאיר8 מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

        ק יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אלי TZA

          @מאיר8 מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

          ק מנותק
          ק מנותק
          קשר פון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #61

          @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

          @מאיר8 מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

          שבחוסם פרסומות זה חוזר

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קשר פון

            @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

            @מאיר8 מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

            שבחוסם פרסומות זה חוזר

            א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #62

            @בסטפון לא נכון.

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי TZA

              @בסטפון לא נכון.

              ק מנותק
              ק מנותק
              קשר פון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #63

              @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

              @בסטפון לא נכון.

              אני השתמשתי בABP וחזר לי

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קשר פון

                @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

                @בסטפון לא נכון.

                אני השתמשתי בABP וחזר לי

                א מנותק
                א מנותק
                אלי TZA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #64

                @בסטפון מעניין, ולי גם Click to Remove Element לא מצליח ללכוד את הריבוע.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלי TZA

                  @מאיר8 מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #65

                  @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

                  מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

                  יענה במקומו: זה לא שונה, פשוט יותר קל למשתמש הפשוט (ומי יודע, אולי יש כאלה שאוהבים פרסומות)

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                    @אלי-TZA אמר בכיצד אוכל להסיר את MEET מסרגל הצד של Gmail???:

                    מה זה שונה מהוספה לחוסם פרסומות?

                    יענה במקומו: זה לא שונה, פשוט יותר קל למשתמש הפשוט (ומי יודע, אולי יש כאלה שאוהבים פרסומות)

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלי TZA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #66

                    @יוסי-מחשבים אולי תתחבר אלי רגע לראות את זה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • L מנותק
                      L מנותק
                      lig148500
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #67

                      אפשר להסיר את זה ככה: קליק ימני בעכבר (כשנימצאים במייל)>בדוק> יופיע בצד המסך המסך את כל הקודים, יורדים בערך לאמצע, במחלקה הכי חיצונה שים על זה את העכבר תראה אם נהיה כחול על המקום, קליק ימני>תוצאה שניה, ואז מביא את שורות הקוד של זה מוחקים את זה סוגרים את החילון וזה נמחק.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתחיל-מומחהמ מנותק
                        מתחיל-מומחהמ מנותק
                        מתחיל-מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתחיל-מומחה
                        #68

                        הפיתרון הרישמי של גוגל - קרדיט
                        על פי האמור שם, לא לכולם יש את האפשרות הזו, לי בכ"א יש.

                        לחיצה על גלגל השנים בצד שמאל למעלה>הגדרות, ואז:
                        11.png
                        ואז:
                        22.png

                        ואם כבר חוסם פרסומות, מומלץ זה קל ופשוט להפעלה.

                        מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר