למה חלק מהמחשב באנגלית?
-
@הכל-מלמעלה
אולי זה הבעיה שלך -
אני על וינדוס 10 רישמי.
מאז שקניתי את המשב זה ככה,
בנוסף - הסייר הרגיל והכל כן בעברית, שוב, רק כשנפתח הסייר דרך תוכנה כלשהיא הוא מוצג באנגלית,
אודה לכל מי שבאמת יוכל לעזור -
אני על וינדוס 10 רישמי.
מאז שקניתי את המשב זה ככה,
בנוסף - הסייר הרגיל והכל כן בעברית, שוב, רק כשנפתח הסייר דרך תוכנה כלשהיא הוא מוצג באנגלית,
אודה לכל מי שבאמת יוכל לעזור@הכל-מלמעלה כל תוכנה או חלק מהתוכנות?
-
@A0533057932 חלק מהתוכנות
-
@A0533057932 חלק מהתוכנות
@הכל-מלמעלה יתכן מאד שזה בהגדרה של התוכנות ולא של ווינדוס
כך שאין הרבה מה לעשות -
כנס לכל תיקיה במחשב, ותעתיק את השורה הבאה אל שורת הכתובת
לוח הבקרה\שעון ואזור
לחץ על אזור>ניהול>שינוי אזור המערכת
אם לא מופיע שם עברית, תשנה לעברית.@fantian לבעיה שלו זה לא עוזר
-
@fantian לבעיה שלו זה לא עוזר
@A0533057932 אמר בלמה חלק מהמחשב באנגלית?:
@fantian לבעיה שלו זה לא עוזר
מי אמר לך?
לא מפסידים מלנסות -
@A0533057932 אמר בלמה חלק מהמחשב באנגלית?:
@fantian לבעיה שלו זה לא עוזר
מי אמר לך?
לא מפסידים מלנסות@fantian כי אצלי זה מוגדר כך
וזה קורה ואני על ווינדוס 10 עברית מלאה
וכל מחשב שפגשתי זה קורה -
לאחר מכן כנס לאותו מקום
לוח הבקרה>שעון ואזור>אזור>ניהול> העתקת הגדרות
סמן את שני השורות למטה ב v ותלחץ על אישור, ותפעיל מחדש את המחשב@fantian אמר בלמה חלק מהמחשב באנגלית?:
לאחר מכן כנס לאותו מקום
לוח הבקרה>שעון ואזור>אזור>ניהול> העתקת הגדרות
סמן את שני השורות למטה ב v ותלחץ על אישור, ותפעיל מחדש את המחשבמסך זה קשור לשפה בעת ההדלקה

-
@fantian כי אצלי זה מוגדר כך
וזה קורה ואני על ווינדוס 10 עברית מלאה
וכל מחשב שפגשתי זה קורה@A0533057932 אמר בלמה חלק מהמחשב באנגלית?:
@fantian כי אצלי זה מוגדר כך
וזה קורה ואני על ווינדוס 10 עברית מלאה
וכל מחשב שפגשתי זה קורהאם הבנתי אותך נכון, אז לכאורה אתה צודק.
אבל לבעיה של @מתושלח שכתב פה מה שכתבתי זה הפתרון
מניסיון -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות