הסבר | סקירה | Nokia 235 2024
-
@חכם_בלילה כתב בהסבר | סקירה | Nokia 235 2024:
בכללי המספר של ההודעות מוזר... הוא רושם: "5 הודעות שלא נקראו" ובכלל קיבלתי הודעה אחת... באג מוזר ולא ברור...
דיברו על זה כאן ולא זוכר מה כתבו על זה
@יעקב-אליעזר מעוניין להכשיר שלח לי פרטים מה המחיר ואיפה אתה נמצא?
-
@יעקב-אליעזר מעוניין להכשיר שלח לי פרטים מה המחיר ואיפה אתה נמצא?
@סטלן-בראבק
?
אני לא יודע להכשיר -
@יעקב-אליעזר מעוניין להכשיר שלח לי פרטים מה המחיר ואיפה אתה נמצא?
-
@סטלן-בראבק יש לי גרסה בלי דפדפן בתפריט ולא בקיצורים ולחיצה ארוכה על 0 מכבה את הפלאפון וכנ"ל ניסיון לערוך את הקיצורים, אין לי מושג מי בנה אותה אבל אי יכול להביא לך פרטים שלו זה הגרסה היחידה ל235 שכשרה באמת ללא דפדפן ורדיו.
@שלוםפ גם פייסבוק וטוייטר וכל הנלויים לדפדפן ?
נכון? -
@שלוםפ גם פייסבוק וטוייטר וכל הנלויים לדפדפן ?
נכון? -
@סטלן-בראבק כן, כמובן. ודרך אגב בגרסה הפרוצה אין טוויטר, רק פייסבוק.
@שלוםפ מצויין שלח לי פרטים
-
@שלוםפ מצויין שלח לי פרטים
-
@חכם_בלילה תודה רבה!!
אח"כ ראיתי באמת שתפילון זה הכי פשוט ב235 כל טקסט בסיומת TXT הוא יודע לקרוא. -
יש אפשרות להוסיף למכשיר אפשרויות שימושיות שיש בטלפונים הכשרים האחרים (כמו Q7 / 4X4) למשל כמו:
- הקלטת שיחות אוטומטית.
- תזכיר
- נעילת דברים ספציפיים בטלפון בסיסמה.
4.לוח שנה עברי
ועוד...
-
שמתי לב שכבר מוכרים נוקיה 235 עם הכשר (לפחות עם חותמת של ועדת הרבנים)
ורציתי לדעת:
יש סיכוי שמישהו הצליח לשנות כבר גירסה ל235 ולהתחיל להוריד דברים (כמו דפדפן וכ'ו) וא"כ איך?
@10110000 אני יודע שאתה רק משנה IMEI ולא מוריד דפדפן נכון?מחילה אם התיוג הפריע לך...
@חכם_בלילה כתב בהסבר | סקירה | Nokia 235 2024:
שמתי לב שכבר מוכרים נוקיה 235 עם הכשר (לפחות עם חותמת של ועדת הרבנים)
איפה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות