בעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii הפעלת ניפוי באגים?
אפשרויות למפתחים?בדקתי גם שם, לא הכל אני מבינה
אבל מסומן וי על ההגדרה 'מצב איתור באגים מופעל כאשר USB מחובר'@Racheliii @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
כשזה מחובר למחשב יש אפשרות, מוילון התראות, לבחור איזה סוג חיבר את רוצה...
מה לגבי זה?
בדקת? -
@Racheliii @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
כשזה מחובר למחשב יש אפשרות, מוילון התראות, לבחור איזה סוג חיבר את רוצה...
מה לגבי זה?
בדקת?@יוסף-אלחנן מזתומרת 'וילון התראות'
-
@יוסף-אלחנן מזתומרת 'וילון התראות'
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@יוסף-אלחנן מזתומרת 'וילון התראות'

זהו בדיוק שזה ממש לא מופיע לי
וזה הבעיה.... -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@יוסף-אלחנן מזתומרת 'וילון התראות'

זהו בדיוק שזה ממש לא מופיע לי
וזה הבעיה....@Racheliii את בטוחה שיש לו חיבור למחשב?
-
@Racheliii את בטוחה שיש לו חיבור למחשב?
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii את בטוחה שיש לו חיבור למחשב?
למי, לפלאפון?
ברור, זה מחובר עם כבל -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii את בטוחה שיש לו חיבור למחשב?
למי, לפלאפון?
ברור, זה מחובר עם כבל@Racheliii

יש לו חיבור למחשב?(לא אם הוא מחובר פיזית, האם יש את האופציה בגירסה שלו להעברת נתונים עם המחשב...)
-
@Racheliii

יש לו חיבור למחשב?(לא אם הוא מחובר פיזית, האם יש את האופציה בגירסה שלו להעברת נתונים עם המחשב...)
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii

יש לו חיבור למחשב?(לא אם הוא מחובר פיזית, האם יש את האופציה בגירסה שלו להעברת נתונים עם המחשב...)
מאיפה שיהיה לי מושג, למען ד'?
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii את בטוחה שיש לו חיבור למחשב?
למי, לפלאפון?
ברור, זה מחובר עם כבל@Racheliii ניסיתם כניסות אחרות?
-
@Racheliii ניסיתם כניסות אחרות?
-
@Racheliii ניסיתם הפעלה מחדש של המחכשיר?
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii

יש לו חיבור למחשב?(לא אם הוא מחובר פיזית, האם יש את האופציה בגירסה שלו להעברת נתונים עם המחשב...)
מאיפה שיהיה לי מושג, למען ד'?
@Racheliii כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
מאיפה שיהיה לי מושג, למען ד'?
מעולה, קודם כל פרק תהילים!
איזו גירסה זה?
יש לך מושג? -
@Racheliii ניסיתם הפעלה מחדש של המחכשיר?
@a-y-f כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii ניסיתם הפעלה מחדש של המחכשיר?
תוך כדי החיבור דווקא?
-
@a-y-f כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
@Racheliii ניסיתם הפעלה מחדש של המחכשיר?
תוך כדי החיבור דווקא?
@Racheliii לא
אבל לא נראה לי שזה יעזור...
-
@Racheliii כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
מאיפה שיהיה לי מושג, למען ד'?
מעולה, קודם כל פרק תהילים!
איזו גירסה זה?
יש לך מושג?@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
איזו גירסה זה?
יש לך מושג?לעלות צילומסך של 'אודות הטלפון'?
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מחשב לא קולט כבל USB שמחובר לפלאפון יאנג:
איזו גירסה זה?
יש לך מושג?לעלות צילומסך של 'אודות הטלפון'?
@Racheliii תבדקו בהגדרות האלו:
Settings -> Wireless and Network -> USB Settings, and select "Ask on connection".Settings -> Applications -> Development -> USB debugging [disable USB debugging]
-
@Racheliii תבדקו בהגדרות האלו:
Settings -> Wireless and Network -> USB Settings, and select "Ask on connection".Settings -> Applications -> Development -> USB debugging [disable USB debugging]
@a-y-f אחי,
כשאתה שואל את בינה מלאכותית
מתנצל מראש אם אני טועה...
אל תשכח לעדכן אותו שזה אנדרואיד 4...
נוסלטגיה... -
@a-y-f אחי,
כשאתה שואל את בינה מלאכותית
מתנצל מראש אם אני טועה...
אל תשכח לעדכן אותו שזה אנדרואיד 4...
נוסלטגיה...@יוסף-אלחנן לא בדקתי את בינה מלאכותית
-
@יוסף-אלחנן לא בדקתי את בינה מלאכותית
@a-y-f בכל אופן, אלו לא ההגדרות של יאנג...
לגבי ההגדרות האלה, זה להגדרת נתב אלחוטי, לא להעברת נתונים...

-
@a-y-f בכל אופן, אלו לא ההגדרות של יאנג...
לגבי ההגדרות האלה, זה להגדרת נתב אלחוטי, לא להעברת נתונים...

@יוסף-אלחנן שכחתי איך עושים צילומסך ביאנג ואני זוכרת שיש כזאת אפשרות בטוח...
תוכל להזכיר לי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות