דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?

בירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
33 פוסטים 8 כותבים 995 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

    @ועד פשוט מאוד שקופץ ההודעה תלחץ על "אל תכלול באיתור" אם לא עזר תנסה את האופצייה השלישית "אל תכלות חתימה באיתור"

    ו מנותק
    ו מנותק
    ועד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @ראובן-שבתי ואז זה ישבית את התוכנה ג"כ?

    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ו ועד

      @ראובן-שבתי ואז זה ישבית את התוכנה ג"כ?

      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @ועד זה יתן לך את מה שאתה רוצה- פריצה של הIDM
      כרגע האנטי וירוס לא מאפשר לך

      ...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @ועד פשוט מאוד שקופץ ההודעה תלחץ על "אל תכלול באיתור" אם לא עזר תנסה את האופצייה השלישית "אל תכלות חתימה באיתור"

        ו מנותק
        ו מנותק
        ועד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @ראובן-שבתי היכן זה מופיע משפטים אלו?

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ו ועד

          @ראובן-שבתי היכן זה מופיע משפטים אלו?

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @ועד בתמונה ששלחת

          ...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ו ועד

            @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
            a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
            כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
            מה עושים?
            סליחה על הטרטור

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

            @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
            a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
            כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
            מה עושים?
            סליחה על הטרטור

            .

            ...

            ו תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

              @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
              a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
              כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
              מה עושים?
              סליחה על הטרטור

              .

              ו מנותק
              ו מנותק
              ועד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @ראובן-שבתי סליחה ומחילה, אני לא מצליח להגיע להורדה הזו ששם שוגר לי ההודעה, יש לך קישור להורדה הזו?

              ו תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ו ועד

                @ראובן-שבתי סליחה ומחילה, אני לא מצליח להגיע להורדה הזו ששם שוגר לי ההודעה, יש לך קישור להורדה הזו?

                ו מנותק
                ו מנותק
                ועד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @ועד ב"ה הגעתי לזה, אבל אין אופציה ללחוץ וי על מה שכתבת לי אני מראה צילומסך
                9e0124e2-b393-4264-acef-c222e1ea0045-image.png
                אני מנסה להניח שם את העכבר ולסמן ולא מסמן כלום שם, רק את האופציה הראשונה שזה מסומן ממילא [רק אני הורדתי אותו כעת]

                דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ו ועד

                  @ועד ב"ה הגעתי לזה, אבל אין אופציה ללחוץ וי על מה שכתבת לי אני מראה צילומסך
                  9e0124e2-b393-4264-acef-c222e1ea0045-image.png
                  אני מנסה להניח שם את העכבר ולסמן ולא מסמן כלום שם, רק את האופציה הראשונה שזה מסומן ממילא [רק אני הורדתי אותו כעת]

                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

                  @ועד ב"ה הגעתי לזה, אבל אין אופציה ללחוץ וי על מה שכתבת לי אני מראה צילומסך
                  9e0124e2-b393-4264-acef-c222e1ea0045-image.png
                  אני מנסה להניח שם את העכבר ולסמן ולא מסמן כלום שם, רק את האופציה הראשונה שזה מסומן ממילא [רק אני הורדתי אותו כעת]

                  לפני ההורדה להשביט את eset

                  ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד משה 1ד דוד משה 1

                    @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

                    @ועד ב"ה הגעתי לזה, אבל אין אופציה ללחוץ וי על מה שכתבת לי אני מראה צילומסך
                    9e0124e2-b393-4264-acef-c222e1ea0045-image.png
                    אני מנסה להניח שם את העכבר ולסמן ולא מסמן כלום שם, רק את האופציה הראשונה שזה מסומן ממילא [רק אני הורדתי אותו כעת]

                    לפני ההורדה להשביט את eset

                    ו מנותק
                    ו מנותק
                    ועד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @דוד-משה-1 זה מה שאני עושה כל הזמן, משבית ואח"כ מוריד, ולא עוזר כלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ו ועד

                      @הברסלברי תוכל לעזור לי?

                      ו מנותק
                      ו מנותק
                      ועד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @ועד שלחתי בצ'אט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אורחלא מנותק
                        אורחלא מנותק
                        אורחל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        ועד השיב לועד?

                        ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אורחלא אורחל

                          ועד השיב לועד?

                          ו מנותק
                          ו מנותק
                          ועד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @אורחל מחילה, לא שמתי לב, התכוונתי להשיב להברסלברי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר