עזרה | צריבת גירסה לפלאפון כוכב ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13
-
@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר..... -
@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר..... -
@FSHLOMO א. אם זה mtk כנראה אפשר לפרוץ
ב. שכחת חסימה הרמטית ע''י רוט ולמעשה יש 3 אופציות, אני אישית לא ממליץ על ה 2 האחרים כלל כי הם מעטים את המכשיר@10110000 כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@FSHLOMO א. אם זה mtk כנראה אפשר לפרוץ
ב. שכחת חסימה הרמטית ע''י רוט ולמעשה יש 3 אופציות, אני אישית לא ממליץ על ה 2 האחרים כלל כי הם מעטים את המכשירזה מכשיר HUWAI וכרגע אין לי מה לעשות אם זה
רציתי את זה בשביל מכשיר ווייז -
@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר.....@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר.....לכאורה @לא-מתייאש יוכל לפתוח את זה אם תבוא אליו פיזית
-
@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר..... -
@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@צדיק-תמים כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@הנשר-הגדול קיידרואיד. הרבה יותר חזק מכשר פליי
יש לו הרבה בעיות
תמכתי בא מאוד עד שאני אישית ניסיתי על 2 מכשירים ובשניהם אותו בעיה שהפסיק להתחבר לויי פיי
והם עכשיו חסומים אם קיידרואיד בלי אינטרנט פשוט המכשירים לפח!!
אין עם לדבר.....לכאורה @לא-מתייאש יוכל לפתוח את זה אם תבוא אליו פיזית
-
לכאורה @לא-מתייאש יוכל לפתוח את זה אם תבוא אליו פיזית
אני גר בבלגיה

תחכה לגירסה הבאה. אולי זה ייפתר.
ואיך אני יעדכן?
-
@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:ואיך אני יעדכן?
אמור להיות אופציה כזו . בשלוש נקודות בצד שמאל למעלה - כלים - בדוק עדכונים.
@yשמריהו כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:ואיך אני יעדכן?
אמור להיות אופציה כזו . בשלוש נקודות בצד שמאל למעלה - כלים - בדוק עדכונים.
אני לא יכול לפתוח את האפליקציה זה קורס מיד בקיצור בעייתי ביותר
אבל פתוח להתקנות -
@yשמריהו כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:ואיך אני יעדכן?
אמור להיות אופציה כזו . בשלוש נקודות בצד שמאל למעלה - כלים - בדוק עדכונים.
אני לא יכול לפתוח את האפליקציה זה קורס מיד בקיצור בעייתי ביותר
אבל פתוח להתקנות -
@yשמריהו כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:@FSHLOMO כתב בעזרה | צריבת גירסה לפלאפון
ג'לי Unihertz החדש אנדוראיד 13:ואיך אני יעדכן?
אמור להיות אופציה כזו . בשלוש נקודות בצד שמאל למעלה - כלים - בדוק עדכונים.
אני לא יכול לפתוח את האפליקציה זה קורס מיד בקיצור בעייתי ביותר
אבל פתוח להתקנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות