באג | בעיה בהגדרות DNS
-
המחשב התחבר לאיזו רשת ועם קשר או בלי קשר מאז ישנה שגיאת DNS והמחשב לא גולש
יש פתרון? מה הבעיה?@aiib איזה DNS מופיע?
-
@aiib איזה DNS מופיע?
-
@aiib
(כידוע אני מהדור הישן...)
בפקודתipconfig /all -
או ככה
screen-capture.mp4 -
@aiib
(כידוע אני מהדור הישן...)
בפקודתipconfig /all@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהגדרות DNS:
@aiib
(כידוע אני מהדור הישן...)
בפקודתipconfig /allיש שם הרבה נתונים בפלט, מה מהם?
-
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהגדרות DNS:
@aiib
(כידוע אני מהדור הישן...)
בפקודתipconfig /allיש שם הרבה נתונים בפלט, מה מהם?
@aiib זה:

כמו שאפשר לראות כאן:

לכל מחשב יש כתובת DNS מועדפת וחלופית, אלו הם שתי שורות המספרים (ה-DNSים) -
המחשב התחבר לאיזו רשת ועם קשר או בלי קשר מאז ישנה שגיאת DNS והמחשב לא גולש
יש פתרון? מה הבעיה?@aiib הסתדרת?
-
@aiib הסתדרת?
-
@aiib איזה DNS מופיע?
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהגדרות DNS:
@aiib איזה DNS מופיע?
באמת לא היה מוגדר DNS
הגדרתי (1.1.1.1 ו8.8.8.8 זה מה שמומלץ?) והסתדר!
תודה -
@משחזר-מידע כתב בבאג | בעיה בהגדרות DNS:
@aiib איזה DNS מופיע?
באמת לא היה מוגדר DNS
הגדרתי (1.1.1.1 ו8.8.8.8 זה מה שמומלץ?) והסתדר!
תודה -
@aiib הסתדרת?
@הגאון-מכולם אני תקוע באותה בעייה והאינטרנט מתחבר רק לנטפרי בצורה שמוזכרת פה (בעבר היה וויפרי 3 מותקן)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות