בירור | קובץ IMG לא ניתן לעלות לפורום
-
יש לי תמונה שצולם במצלמה G7 הקובץ מסוג IMG אני לא מצליח לעלות לפורום מישהו יודע מה יכול להיות הבעיה
-
יש לי תמונה שצולם במצלמה G7 הקובץ מסוג IMG אני לא מצליח לעלות לפורום מישהו יודע מה יכול להיות הבעיה
@גרויסער-קלוגער כתב בבירור | קובץ IMG לא ניתן לעלות לפורום:
מסוג IMG
אולי הוא גדול מידי?!
נ.ב. קצת מוזר הדבר הזה
canon raw מסתיים CRWתוכל להעלות צילומ בפתיחת הקובץ עם Hex editor?
-
יש לי תמונה שצולם במצלמה G7 הקובץ מסוג IMG אני לא מצליח לעלות לפורום מישהו יודע מה יכול להיות הבעיה
-
יש לי תמונה שצולם במצלמה G7 הקובץ מסוג IMG אני לא מצליח לעלות לפורום מישהו יודע מה יכול להיות הבעיה
אני מניח שאתה מנסה להעלות דרך הכפתור הזה

מה כתוב לך כשאתה לא מצליח להעלות?
משהו כזה?

-
אני מניח שאתה מנסה להעלות דרך הכפתור הזה

מה כתוב לך כשאתה לא מצליח להעלות?
משהו כזה?

@יוסף-אלחנן! זה מה שקורה בגרירת הקובץ. דרך העלאת תמונה הוא בכלל לא מוצא את התמונה במחשב

-
@יוסף-אלחנן! זה מה שקורה בגרירת הקובץ. דרך העלאת תמונה הוא בכלל לא מוצא את התמונה במחשב

@גרויסער-קלוגער
העצה היא להעלות מכווץ כzip/rar והגלילות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות