בירור | בעיה | המחשב נתקע באמצע ההפעלה ואז מגיע למסך הזה...
-
@שלומפער כנראה הלך הssd
-
@שלומפער כנראה הלך הssd
@חיים-דוד-לוק21 כתב בבירור | בעיה | המחשב נתקע באמצע ההפעלה ואז מגיע למסך הזה...:
כנראה הלך הssd
מאיפה הבאת את זה מקסימום בעיית מערכת קבצים
-
@חיים-דוד-לוק21 @עומר @BIZO
תודה רבה לכולם
התלבטתי אם לעשות בעצמי או לא מחשש לבזבוז זמן ארוך למדי, אתה חושב שתצליח ומשהו מסתבך בדרך ואז נשרף המון זמן.
מה שקרה בסופו של דבר שלחתי לטכנאי והוא לחץ על הכפתור של התאורה באחד האפים והכל שב לאיתנו וכדי בזיון...
בקיצור המחשב פעל כרגיל וכנראה מישהו החשיך בהגדרות את התאורה וברגע שהוא התחיל להריץ את הוינדוס הוא נכבה
(חשוב לציין את הגינות הטכנאי שלא גבה ממני 'דמי ביקור') .
התפריט הנ''ל עלה לי כנראה בגלל שברגע שהמסך נחשך לחצתי על כפתור ההפעלה ממושכות.
@BIZO תוסיף עוד אופציה... -
@חיים-דוד-לוק21 @עומר @BIZO
תודה רבה לכולם
התלבטתי אם לעשות בעצמי או לא מחשש לבזבוז זמן ארוך למדי, אתה חושב שתצליח ומשהו מסתבך בדרך ואז נשרף המון זמן.
מה שקרה בסופו של דבר שלחתי לטכנאי והוא לחץ על הכפתור של התאורה באחד האפים והכל שב לאיתנו וכדי בזיון...
בקיצור המחשב פעל כרגיל וכנראה מישהו החשיך בהגדרות את התאורה וברגע שהוא התחיל להריץ את הוינדוס הוא נכבה
(חשוב לציין את הגינות הטכנאי שלא גבה ממני 'דמי ביקור') .
התפריט הנ''ל עלה לי כנראה בגלל שברגע שהמסך נחשך לחצתי על כפתור ההפעלה ממושכות.
@BIZO תוסיף עוד אופציה...@שלומפער כתב בבירור | בעיה | המחשב נתקע באמצע ההפעלה ואז מגיע למסך הזה...:
(חשוב לציין את הגינות הטכנאי שלא גבה ממני 'דמי ביקור') .
לדעתי זה לא הגינות אלא שהוא ממש נתן לך מתנה, כי בסוף הרי הוא קיבל אותך והתעסק איתך וזמן ואנרגיות שוות כסף גם אם לא הרבה כסף שזה מהגינות אבל סכום בסיסית הכי לגיטימי בעולם שהוא היה לוקח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות