בעיה | תקלה במצלמת קנון
-
יש לי מצלמה קנון A720 וכשאני מסריט אין קול מה שאין כן כשאני רואה יש קול
יש למישהוא מידע איך מתקנים או איפה דבר כזה
תודה רבה מראש@חי-שמחה זה A720 או SX 720 ומה שצריך לעשות זה להחליף את שתי המיקרפונים במצלמה
-
@חי-שמחה זה A720 או SX 720 ומה שצריך לעשות זה להחליף את שתי המיקרפונים במצלמה
@חיים-חימוב SX620
ויש מקום שמחליפים או סרטון איך עושים את זה בלי להרוס את המצלמה
ותיקון ג"כ למה שכתבתי מה שאני מסריט מהיום אין בו קול אבל מה שהסרטתי יש קול -
-
@חיים-חימוב SX620
ויש מקום שמחליפים או סרטון איך עושים את זה בלי להרוס את המצלמה
ותיקון ג"כ למה שכתבתי מה שאני מסריט מהיום אין בו קול אבל מה שהסרטתי יש קול@חי-שמחה אין לי סרטון אבל אם זה 620 יכול להיות שהפלט של המיקרפון יצא מהמקום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות