סקר | סקר בעניין ניוד החשמל
-
אשמח אם תוכלו להקדיש מס' שניות לענות לי לסקר מעניין שנועד לבדוק כמה דברים בקשר לפרויקט הארצי שאנחנו מריצים בחודשיים האחרונים בקשר לנויד החשמל לטובת הקהילה.
אשמח שתענו על 2 השאלות.
- האם ניידתם.
2.האם קבלת תמורה (הגרלה) וכו' יגרום לכם לנייד יותר מהר
- האם ניידתם.
-
אשמח אם תוכלו להקדיש מס' שניות לענות לי לסקר מעניין שנועד לבדוק כמה דברים בקשר לפרויקט הארצי שאנחנו מריצים בחודשיים האחרונים בקשר לנויד החשמל לטובת הקהילה.
אשמח שתענו על 2 השאלות.
- האם ניידתם.
2.האם קבלת תמורה (הגרלה) וכו' יגרום לכם לנייד יותר מהר
@DANIEL-4
מקוה שמובן שהגרלה על מטען שעולה כמה עשרות שקלים והגרלה על משהו שעולה 1500 שח - יביאו תשובות שונות.
אותו דבר יש הבדל בין הגרלה בין מאות/אלפי איש, לבין מתנת מוצר לא יקר, אבל לכל מנייד. - האם ניידתם.
-
@DANIEL-4
מקוה שמובן שהגרלה על מטען שעולה כמה עשרות שקלים והגרלה על משהו שעולה 1500 שח - יביאו תשובות שונות.
אותו דבר יש הבדל בין הגרלה בין מאות/אלפי איש, לבין מתנת מוצר לא יקר, אבל לכל מנייד.@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בסקר | סקר בעניין ניוד החשמל:
@DANIEL-4
מקוה שמובן שהגרלה על מטען שעולה כמה עשרות שקלים והגרלה על משהו שעולה 1500 שח - יביאו תשובות שונות.
אותו דבר יש הבדל בין הגרלה בין מאות/אלפי איש, לבין מתנת מוצר לא יקר, אבל לכל מנייד.לא מטען למחשב, מטען נייד למחשב - זה לא עולה כמה עשרות.
הרעיון הגרלה קטנה ממוקדת כל אזור - לא 1500 על 2000 איש, אלא 500 על 50 איש.מה יותר קונה אנשים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות