בעיה | לא רואה אצלי F22 PRO אופציה לסיבוב מסך
-
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא רואה אצלי F22 PRO אופציה לסיבוב מסך:
@מחפש1 https://mitmachim.top/topic/65931/מדריך-הוספת-סיבוב-מסך-אוטומטי-להגדרות-ולסטטוס-בר
תודה עמוקה, עשיתי כמפורט והצליח
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא רואה אצלי F22 PRO אופציה לסיבוב מסך:
@מחפש1 https://mitmachim.top/topic/65931/מדריך-הוספת-סיבוב-מסך-אוטומטי-להגדרות-ולסטטוס-בר
תודה עמוקה, עשיתי כמפורט והצליח
@מחפש1 כתב בבעיה | לא רואה אצלי F22 PRO אופציה לסיבוב מסך:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | לא רואה אצלי F22 PRO אופציה לסיבוב מסך:
@מחפש1 https://mitmachim.top/topic/65931/מדריך-הוספת-סיבוב-מסך-אוטומטי-להגדרות-ולסטטוס-בר
תודה עמוקה, עשיתי כמפורט והצליח
תסמן את הפוסט כתשובה נכונה
-
מ מחפש1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מחפש1 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות