בעיה | איפוס סמסונג שיש עליו רימון
-
התקנתי רימון ושכחתי את הסיסמא של הטלפון.
מדובר בסמסונג גלקסי s20
יש לי את הסיסמא של החשבון של רימון אבל אין לי את הסיסמא של הטלפון
אני רוצה לאפס מבחוץ אבל אי אפשר להיכנס למצב בגלל הרימון כנראה.
מה לעשות...
אשמח שיענה לי רק מי שעשה את זה עם טלפון שהיה עליו רימון...
תודה רבה -
התקנתי רימון ושכחתי את הסיסמא של הטלפון.
מדובר בסמסונג גלקסי s20
יש לי את הסיסמא של החשבון של רימון אבל אין לי את הסיסמא של הטלפון
אני רוצה לאפס מבחוץ אבל אי אפשר להיכנס למצב בגלל הרימון כנראה.
מה לעשות...
אשמח שיענה לי רק מי שעשה את זה עם טלפון שהיה עליו רימון...
תודה רבה@שמעון-חבצלת זה נחשב פריצת סינונים, למרות המקרה המורכב לפי חוקי הפורום אסור לעזור.
אני מציע לך לנסות לדבר עם רימון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות