דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?

בירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
33 פוסטים 8 כותבים 995 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ו ועד

    @דוד-משה-1 מה זה?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שקט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

    @דוד-משה-1 מה זה?

    https://mitmachim.top/post/11817

    ו תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שקט

      @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

      @דוד-משה-1 מה זה?

      https://mitmachim.top/post/11817

      ו מנותק
      ו מנותק
      ועד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
      a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
      כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
      מה עושים?
      סליחה על הטרטור

      ש ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ו ועד

        @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
        a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
        כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
        מה עושים?
        סליחה על הטרטור

        ש מנותק
        ש מנותק
        שקט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @ועד השבתת את איסט לפני זה? (דפנדר קונטרול משבית רק את האנטי וירוס המובנה בווינדוס. אתה צריך להשבית קודם את איסט)

        ו תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שקט

          @ועד השבתת את איסט לפני זה? (דפנדר קונטרול משבית רק את האנטי וירוס המובנה בווינדוס. אתה צריך להשבית קודם את איסט)

          ו מנותק
          ו מנותק
          ועד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @שקט במחילה, מה זה איסט? [לא עוזר לי כל המילים המפוצצות הללו, אני לא יודע מהם]

          דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ו ועד

            @שקט במחילה, מה זה איסט? [לא עוזר לי כל המילים המפוצצות הללו, אני לא יודע מהם]

            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

            מה זה איסט?

            האנטי וירוס שלך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S מנותק
              S מנותק
              sk
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              לחץ לחיצה ימנית על תפריט ההתחלה של Windows ובחר PowerShell או Terminal (לא CMD).
              העתק-הדבק את הקוד למטה והקש אנטר - iex(irm is.gd/idm_reset)
              תראה את אפשרויות ההפעלה, עקוב אחר ההוראות שעל המסך.
              זה הכל.

              ו תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S sk

                לחץ לחיצה ימנית על תפריט ההתחלה של Windows ובחר PowerShell או Terminal (לא CMD).
                העתק-הדבק את הקוד למטה והקש אנטר - iex(irm is.gd/idm_reset)
                תראה את אפשרויות ההפעלה, עקוב אחר ההוראות שעל המסך.
                זה הכל.

                ו מנותק
                ו מנותק
                ועד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @sk לא מצליח, מחילה זה מביא לי את זה:
                f8f06a64-5891-422f-b5d2-4926fa06e81c-image.png

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ו ועד

                  @sk לא מצליח, מחילה זה מביא לי את זה:
                  f8f06a64-5891-422f-b5d2-4926fa06e81c-image.png

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הברסלברי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @ועד תחפש ESET בחיפוש תפתח את ההגדרות ואז על הגנת מחשב ותבטל את ההגנה בזמן אמת על הקבצים
                  a133dfb7-15dc-42f9-a910-c6ab3016510d-image.png
                  ואז תתקין את הפריצה

                  ו 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הברסלברי

                    @ועד תחפש ESET בחיפוש תפתח את ההגדרות ואז על הגנת מחשב ותבטל את ההגנה בזמן אמת על הקבצים
                    a133dfb7-15dc-42f9-a910-c6ab3016510d-image.png
                    ואז תתקין את הפריצה

                    ו מנותק
                    ו מנותק
                    ועד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @הברסלברי במחילה, עשיתי הכל, ולא עוזר לי כלום

                    ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ו ועד

                      @הברסלברי במחילה, עשיתי הכל, ולא עוזר לי כלום

                      ו מנותק
                      ו מנותק
                      ועד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @ועד יש חדש?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הברסלברי

                        @ועד תחפש ESET בחיפוש תפתח את ההגדרות ואז על הגנת מחשב ותבטל את ההגנה בזמן אמת על הקבצים
                        a133dfb7-15dc-42f9-a910-c6ab3016510d-image.png
                        ואז תתקין את הפריצה

                        ו מנותק
                        ו מנותק
                        ועד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @הברסלברי תוכל לעזור לי?

                        ה ראובן שבתיר ו 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ו ועד

                          @הברסלברי תוכל לעזור לי?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הברסלברי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @ועד תענה בצ'אט

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ו ועד

                            @הברסלברי תוכל לעזור לי?

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @ועד פשוט מאוד שקופץ ההודעה תלחץ על "אל תכלול באיתור" אם לא עזר תנסה את האופצייה השלישית "אל תכלות חתימה באיתור"

                            ...

                            ו 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                              @ועד פשוט מאוד שקופץ ההודעה תלחץ על "אל תכלול באיתור" אם לא עזר תנסה את האופצייה השלישית "אל תכלות חתימה באיתור"

                              ו מנותק
                              ו מנותק
                              ועד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @ראובן-שבתי ואז זה ישבית את התוכנה ג"כ?

                              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ו ועד

                                @ראובן-שבתי ואז זה ישבית את התוכנה ג"כ?

                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתיר מנותק
                                ראובן שבתי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @ועד זה יתן לך את מה שאתה רוצה- פריצה של הIDM
                                כרגע האנטי וירוס לא מאפשר לך

                                ...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                  @ועד פשוט מאוד שקופץ ההודעה תלחץ על "אל תכלול באיתור" אם לא עזר תנסה את האופצייה השלישית "אל תכלות חתימה באיתור"

                                  ו מנותק
                                  ו מנותק
                                  ועד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @ראובן-שבתי היכן זה מופיע משפטים אלו?

                                  ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ו ועד

                                    @ראובן-שבתי היכן זה מופיע משפטים אלו?

                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @ועד בתמונה ששלחת

                                    ...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ו ועד

                                      @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
                                      a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
                                      כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
                                      מה עושים?
                                      סליחה על הטרטור

                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

                                      @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
                                      a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
                                      כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
                                      מה עושים?
                                      סליחה על הטרטור

                                      .

                                      ...

                                      ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                        @ועד כתב בבירור | מה פשר הודעה הזו ואיך אני מסדר את הענין?:

                                        @שקט אני מנסה להוריד ההתקנה ממה ששלחת, אבל זה משגר לי הודעה כזו
                                        a8e85551-4c8e-4af8-8c9d-cb4c2be0a5f5-image.png
                                        כעת כל מה שאני לוחץ לא עוזר, מחק - מוחק, התעלם - זה גם מוחק את זה
                                        מה עושים?
                                        סליחה על הטרטור

                                        .

                                        ו מנותק
                                        ו מנותק
                                        ועד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @ראובן-שבתי סליחה ומחילה, אני לא מצליח להגיע להורדה הזו ששם שוגר לי ההודעה, יש לך קישור להורדה הזו?

                                        ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ו ועד

                                          @ראובן-שבתי סליחה ומחילה, אני לא מצליח להגיע להורדה הזו ששם שוגר לי ההודעה, יש לך קישור להורדה הזו?

                                          ו מנותק
                                          ו מנותק
                                          ועד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @ועד ב"ה הגעתי לזה, אבל אין אופציה ללחוץ וי על מה שכתבת לי אני מראה צילומסך
                                          9e0124e2-b393-4264-acef-c222e1ea0045-image.png
                                          אני מנסה להניח שם את העכבר ולסמן ולא מסמן כלום שם, רק את האופציה הראשונה שזה מסומן ממילא [רק אני הורדתי אותו כעת]

                                          דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר