בירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה
-
@קאלט-ע-בריה לא עשיתי את זה בשביל דובר צהל השיר זה העיקר שהוא מהבינה
@שלמה-2005 וואו מדהים ...........
סליחה..... -
אפשר להעלות את הסרטון ?
(הלינק למעלה לא פתוח ) -
אפשר להעלות את הסרטון ?
(הלינק למעלה לא פתוח )@פשוטער-איד הקובץ גדול מדי ואין לי מספיק קליטה בשביל לעלות את זה לדרייב מי שיכול שיעלה
-
@פשוטער-איד הקובץ גדול מדי ואין לי מספיק קליטה בשביל לעלות את זה לדרייב מי שיכול שיעלה
@שלמה-2005 איזה לינק בדיוק?
יש פה כמה... -
@שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:
https://drive.google.com/file/d/12lN3u8L_XoiF-pXOvBstYjCRwh*******54jppn/view?usp=drives
זה לא כל הקישור תעלה למעלהזה אבל יכול להיות שהוא לא הוריד את הכוכביות ?@פשוטער-איד ?
-
@שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:
https://drive.google.com/file/d/12lN3u8L_XoiF-pXOvBstYjCRwh*******54jppn/view?usp=drives
זה לא כל הקישור תעלה למעלהזה אבל יכול להיות שהוא לא הוריד את הכוכביות ?@פשוטער-איד ?
@שלמה-2005 כנראה לא הוריד את הכוכביות...
זה פתוח בנטפרי!
-
@נחמן-פלח יש ביוטיוב סרטון שמישהו העלה סיכום שנה במלחמת חרבות ברזל מצרף קישור
https://www.youtube.com/watch?v=BoHMDOBQdq8
לא נכנס לפינה של זכויות יוצרים עשה כבינתך
ושים לב שאין סמלים כלשהם שנוספו לוידיאו@החכם-השלם כתב ב[בירור | מחפש מקום להורדת מצרף קישור
https://www.youtube.com/watch?v=BoHMDOBQdq8
אתה יצרת את הסרטון הזה?
זה מדהים. -
אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד ללא זכויות יוצרים
@שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:
אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד
תראה כאן
https://www.prog.co.il/threads/מלחמת-חרבות-ברזל.917169/page-5 -
@שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:
אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד
תראה כאן
https://www.prog.co.il/threads/מלחמת-חרבות-ברזל.917169/page-5 -
@שלמה-2005
ניסיתי כתבתי מילים בעברית אבל הזמר שר באנגלית מה קרה לו? -
@שלמה-2005
ניסיתי כתבתי מילים בעברית אבל הזמר שר באנגלית מה קרה לו?@עמי-מחשבים "האתר loudme השתבש" !!!
אני עדיין לא בדיוק הצלחתי להבין מה קורה שם לא היה לי מספיק זמן לשבת עליו אבל כנראה שהפסיקו לעבוד עם עברית -
@עמי-מחשבים "האתר loudme השתבש" !!!
אני עדיין לא בדיוק הצלחתי להבין מה קורה שם לא היה לי מספיק זמן לשבת עליו אבל כנראה שהפסיקו לעבוד עם עברית@שלמה-2005 אז מה הלך ה8 דולר לפח?
האתר השני שהציעו כאן לא פתוח בנטפרי ובאתרוג -
@שלמה-2005 אז מה הלך ה8 דולר לפח?
האתר השני שהציעו כאן לא פתוח בנטפרי ובאתרוג@עמי-מחשבים נכון אבל אני בטוח שיסדרו את זה לא יודע מה קרה להם שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
