בעיה | אפליקציות לא עובדות ב-wsa
-
עושה רושם שהאפליקציות עובדות ברקע (יש מהן התראות, ועוד...), אבל הן אינן מופיעות על המסך ולא על שורת המשימות.
עד היום כבר חודשים שהמערכת עבדה לי ללא תקלות.
מה שניסיתי:- הפעלה מחדש של wsa.
- הפעלה מחדש של המחשב.
- עדכון ידני של wsa.
מה שלא ניסיתי: מחיקה מלאה של wsa והתקנה מחדש. אני מעדיף לשמור את זה כברירה אחרונה בגלל המאמץ לשחזר את המידע שלי.
-
א איציקא סימן נושא זה כשאלה ב
-
סליחה על ההקפצה אבל זה קצת דחוף
@A0533057932 סליחה על התיוג
, חשבתי שאולי תוכל לעזור -
סליחה על ההקפצה אבל זה קצת דחוף
@A0533057932 סליחה על התיוג
, חשבתי שאולי תוכל לעזור -
סליחה על ההקפצה אבל זה קצת דחוף
@A0533057932 סליחה על התיוג
, חשבתי שאולי תוכל לעזור -
@איציקא
לא צריך לשחזר נתונים, יש קובץ שבו הכל נמצא, צריך להעתיק אותו ולהחזיר אותו לאותו מקום לאח"מ. -
@י-פל תודה רבה, אבל מאוחר מידי... מחקתי כבר את המערכת

אף על פי כן אשמח לדעת איפה הקובץ הזה לפעם הבאה -
א איציקא סימן נושא זה כנפתר ב
-
א איציקא סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות