בעיה | אבטחת וינדוס לא נפתח
-
גם לי בדיוק אותה בעיה אני פותח והוא מראה לי מסך לבן חפרתי קצת והוא כותב שאין לי הרשאה מהמנהל IT שלי הבעיה שאין לי מושג מאיפה בכלל הגיע לי מנהל כזה והאם יש אופציה לבטל את המנהל הזה
תודה רבה מראש
-
אוקי.
אז כפי שאמר המשורר "אם אין אני לי מי לי"
הבעיה סודרה...
חפרתי קצת והבנתי שזה באג במערכת Windows 11 23H2
אז מה עושים? מעדכנים! המהמה לטענת Windows Update אני מעדכן! אז מה עושים?!
אז נזכרתי שראיתי פוסט של @הנני-העני שנקרא Windows 11 24H2 - רשמי להורדה נגשתי עליו ועדכנתי לWindows 11 24H2
והופ

בהצלחה! -
C cannon סימן נושא זה כנפתר ב
-
גם לי בדיוק אותה בעיה אני פותח והוא מראה לי מסך לבן חפרתי קצת והוא כותב שאין לי הרשאה מהמנהל IT שלי הבעיה שאין לי מושג מאיפה בכלל הגיע לי מנהל כזה והאם יש אופציה לבטל את המנהל הזה
תודה רבה מראש
-
-
@cannon
אני הייתי מנסה את זה
https://www.softpedia.com/get/Antivirus/Removal-Tools/Defender-Remover.shtml
אח"כ להתקין אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
