בירור | ווינדוס 11 לייט - בטוח? מי מכיר?
-
-
י י. פל. סימן נושא זה כשאלה ב
-
ישנן כמה וכמה גרסאות של ווינ' לייט.
אני מעוניין ב11, לייט, אבל משהו שמוכר כבטוח, וללא חשש וירוסים...
מישהו מכיר?
האם הווינ' מקבל עדכונים כרגיל?
הוא מוגדר כהום, פרו או משהו אחר?
האם יש בו את החנות?
אה...
חשוב לי מאוד שיהיה בו את דיפנדר!
את מי לתייג?@י-פל תתייג את @הנני-העני הוא כתב פעם מדריך על הנושא.
-
@י-פל תתייג את @הנני-העני הוא כתב פעם מדריך על הנושא.
@פב-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-amp-amp-amp-amp-amp-amp-x27-ב-הראשון כתב בבירור | ווינדוס 11 לייט - בטוח? מי מכיר?:
@י-פל תתייג את @הנני-העני הוא כתב פעם מדריך על הנושא.
לא נושא נפרד
באחד הלייטים של קינגיוס היה לי פוסט ארוך שבו כתבתי על הטוב ביותר מבין אלה שקינגיוס פרסם.
יעויי"ש. בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות