בעיה | צריך את התוכנה של שינוי imei לסמסונג
-
במדריך הזה שהעלה @yos
https://mitmachim.top/topic/6658/מדריך-לשינוי-imei-לסמסונג
הקישור לתוכנה לא קיים, כנראה נמחק מהדרייב.
[https://drive.google.com/file/d/18VhNBzoWpvI7m4XN7O1finKtOWIe1QDD/view?usp=drivesdk]מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה.
-
במדריך הזה שהעלה @yos
https://mitmachim.top/topic/6658/מדריך-לשינוי-imei-לסמסונג
הקישור לתוכנה לא קיים, כנראה נמחק מהדרייב.
[https://drive.google.com/file/d/18VhNBzoWpvI7m4XN7O1finKtOWIe1QDD/view?usp=drivesdk]מי שיכול לעזור בנושא תודה רבה.
@אבי-6 העלתי לך מחדש
תוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/******1KBH4wWKLrRBNiIH3JyWibouHZKU4C3z_/view?usp=drive_link@צוות-פיקוח מאמין שיש לכם גישה לשרת הפורום נשמח שתעלו לשרת ולהכניס במדריך
תודה -
@אבי-6 העלתי לך מחדש
תוריד כוכביות https://drive.google.com/file/d/******1KBH4wWKLrRBNiIH3JyWibouHZKU4C3z_/view?usp=drive_link@צוות-פיקוח מאמין שיש לכם גישה לשרת הפורום נשמח שתעלו לשרת ולהכניס במדריך
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות