הסבר | עזרה בהתקנת תוכנת אוצריא
-
תגובה: [מדריך | מדריך והוראות לבעיות נפוצות באוצריא]
(/topic/70394/מדריך-מדריך-והוראות-לבעיות-נפוצות-באוצריא)
@דאנציג כתב שם במדריך 'יש להוריד את שלושת הקבצים, [otzaria-0.2.1-alpha-1.bin. otzaria-0.2.1-alpha-2.bin. otzaria-0.2.1-alpha.exe]. ולהפעיל את הקובץ הקטן (עם סיומת EXE).'
@sivan22
מה אני אמור לעשות עם שני הקבצים השנים היכן אמורים לאחסן אותם או להתקין אותם
תודה רבהניסתי לחפש הרבה בכל מיני מקומות לא הבנתי בכלל
-
תגובה: [מדריך | מדריך והוראות לבעיות נפוצות באוצריא]
(/topic/70394/מדריך-מדריך-והוראות-לבעיות-נפוצות-באוצריא)
@דאנציג כתב שם במדריך 'יש להוריד את שלושת הקבצים, [otzaria-0.2.1-alpha-1.bin. otzaria-0.2.1-alpha-2.bin. otzaria-0.2.1-alpha.exe]. ולהפעיל את הקובץ הקטן (עם סיומת EXE).'
@sivan22
מה אני אמור לעשות עם שני הקבצים השנים היכן אמורים לאחסן אותם או להתקין אותם
תודה רבהניסתי לחפש הרבה בכל מיני מקומות לא הבנתי בכלל
-
תגובה: [מדריך | מדריך והוראות לבעיות נפוצות באוצריא]
(/topic/70394/מדריך-מדריך-והוראות-לבעיות-נפוצות-באוצריא)
@דאנציג כתב שם במדריך 'יש להוריד את שלושת הקבצים, [otzaria-0.2.1-alpha-1.bin. otzaria-0.2.1-alpha-2.bin. otzaria-0.2.1-alpha.exe]. ולהפעיל את הקובץ הקטן (עם סיומת EXE).'
@sivan22
מה אני אמור לעשות עם שני הקבצים השנים היכן אמורים לאחסן אותם או להתקין אותם
תודה רבהניסתי לחפש הרבה בכל מיני מקומות לא הבנתי בכלל
-
ח חימקהה סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חימקהה סימן נושא זה כנפתר ב
-
ח חימקהה סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות