בירור | אתר מתמחים טופ נחסם בנתיב
-
מישהו יודע למה
ואם אפשר לבקש מהם שיפתחו? -
מישהו יודע למה
ואם אפשר לבקש מהם שיפתחו?@אני-ואפסי-עוד אני בנתיב ופתוח לי
-
מישהו יודע למה
ואם אפשר לבקש מהם שיפתחו?@אני-ואפסי-עוד אולי זה קשור לבאג שהיה בנטפרי שזה נחסם ביום שישי?
-
@אני-ואפסי-עוד אולי זה קשור לבאג שהיה בנטפרי שזה נחסם ביום שישי?
@איש-תם כתב בבירור | אתר מתמחים טופ נחסם בנתיב:
@אני-ואפסי-עוד אולי זה קשור לבאג שהיה בנטפרי שזה נחסם ביום שישי?
לא קשור, כשזה נחסם בנטפרי זה היה פתוח בנתיב,
וכבר סידרו את זה -
מישהו יודע למה
ואם אפשר לבקש מהם שיפתחו?@אני-ואפסי-עוד כתב בבירור | אתר מתמחים טופ נחסם בנתיב:
מישהו יודע למה
ואם אפשר לבקש מהם שיפתחו?גם אני בנתיב ונחסם לי התקשרתי אליהם ופתחו לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות