בעיה | בעיה בעדכון ווינדוס
-
כשאני מנסה לעדכן את ווינדוס יש הודעת שגיאה:
"לא היתה אפשרות לעדכן את המחיצה השמורה של המערכת"
למה זה קורה?
אולי משהו שקשור למחיצות (שאין לי מושג איך להתעסק איתן...)

תודה רבה רבה!@צמח-צדק-0 כתב בבעיה | בעיה בעדכון ווינדוס:
למה זה קורה?
לכאורה 260MiB מידי קטן עבורו
תנסה עם תרחיב אותו זה עובד
והרי אני מוסר מודעה שצריך לדעת איך להרחיב אותו -
@צמח-צדק-0 כתב בבעיה | בעיה בעדכון ווינדוס:
למה זה קורה?
לכאורה 260MiB מידי קטן עבורו
תנסה עם תרחיב אותו זה עובד
והרי אני מוסר מודעה שצריך לדעת איך להרחיב אותו@משחזר-מידע איך בכל זאת אני מרחיב אותו?...
-
@משחזר-מידע איך בכל זאת אני מרחיב אותו?...
-
כשאני מנסה לעדכן את ווינדוס יש הודעת שגיאה:
"לא היתה אפשרות לעדכן את המחיצה השמורה של המערכת"
למה זה קורה?
אולי משהו שקשור למחיצות (שאין לי מושג איך להתעסק איתן...)

תודה רבה רבה! -
ש שאול 208 התייחס לנושא זה ב
-
Y Yanky התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות