בירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח
-
@פראירי כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
@צור @ראובן-שבתי
גם הדימוי לבור לא כ"כ מדויק מכיון שבבור ברה"ר זה לא ממונו אלא רק התורה הפכה לממונו כדי שיתחייב משא"כ כאן שזה ממונו גמורחאלס זה לא מעניין אף אחד
-
@פראירי אינטרנט פתוח זה ייהרג ועל יעבור
פשוט שמותר לחסום
למעשה קבל את עצתי ותמחק את הפוסטים שלך
אנשים לא מבינים כמה הם מספרים על עצמם...@פראירי כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
מבחינה הלכתית?!
אלא מה מבחינה רפואית, נפשית, כלכלית, מוסרית?
האמת שגם@צור כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
למעשה קבל את עצתי ותמחק את הפוסטים שלך
אנשים לא מבינים כמה הם מספרים על עצמם...אני ב"ה יש לי נטפרי ואתרוג
מעניין אני חשבתי שזה ויכוח תורני ולא אישי
מותר לך לחלוק עליי ללא ספק אבל בבקשה תבוא עם משהו גמ' הוראה מרב לא פשפוטי מילי וע"ז נאמר "כליא ריקא קיש קיש קריא" -
@צור כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
למעשה קבל את עצתי ותמחק את הפוסטים שלך
אנשים לא מבינים כמה הם מספרים על עצמם...אני ב"ה יש לי נטפרי ואתרוג
מעניין אני חשבתי שזה ויכוח תורני ולא אישי
מותר לך לחלוק עליי ללא ספק אבל בבקשה תבוא עם משהו גמ' הוראה מרב לא פשפוטי מילי וע"ז נאמר "כליא ריקא קיש קיש קריא" -
סתם כך אני גם הייתי צריך את זה ועזרו לי פה https://mitmachim.top/post/855298 ועזר
-
סתם כך אני גם הייתי צריך את זה ועזרו לי פה https://mitmachim.top/post/855298 ועזר
@דיס כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
סתם כך אני גם הייתי צריך את זה ועזרו לי פה https://mitmachim.top/post/855298 ועזר
לפי רפרוף זה מה ששלחו לו גם
חסימה ספציפית של רשת דרך CMD -
@פראירי
לגבי השאלה של האם זה נזק טעם המתירים כאן הוי משום שאין זה נזק ישיר וייתכן שהוא רק בגדר גרמת אי נוחות.
מאוד נהניתי מהמקור שלך לגבי מציל חבירו בממון חבירו למרות שיש לדון בזה שכאן זה דיני נפשות של רוחניות דחמיר טפי.למעשה כמדומני שקצת סטינו מהנושא כאן של השרשור ומחוקי הפורום במקצת ולכן כדאי לסיים נידון זה וכל אחד ילך וילמד את הנושא מפי רבותיו
@pcinfogmach כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
למעשה כמדומני שקצת סטינו מהנושא כאן של השרשור ומחוקי הפורום במקצת ולכן כדאי לסיים נידון זה וכל אחד ילך וילמד את הנושא מפי רבותיו
-
@haimil בבקשה
חוסם רשת wifi עם השם Dlink-G2452GR
להפעיל כמנהל@צור כתב בבירור | האם ניתן לחסום כתובת wifi פתוח:
@haimil בבקשה
חוסם רשת wifi עם השם Dlink-G2452GR
להפעיל כמנהל@haimil שים לב שזה לא חסימה חזקה כלל ולעיתים אפי' ה"פותר בעיות" של ווינדוס יכול למחוק את זה ללא הבנה של המשתמש
-
@haimil בבקשה
חוסם רשת wifi עם השם Dlink-G2452GR
להפעיל כמנהל -
@haimil בבקשה
חוסם רשת wifi עם השם Dlink-G2452GR
להפעיל כמנהל -
@haimil
אולי לא קודדתי נכון (שכחתי איך עושים אוטומט)
בכל אופן חפש במחשב CMD או שורת הפקודה והפעל **כמנהל

אחרי זה תעשה את הקודnetsh wlan add filter permission=block ssid=”Dlink-G2452GR” networktype=infrastructureוזה אמור לחסום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

