בירור | קריאת מחיצת לינוקס דרך וינדוס
-
אתה מתכון לפה https://mitmachim.top/post/204114
מצאתי גם https://mitmachim.top/post/397310 -
יש לי דואל בוט וינ11 ואובונטו.
וינ11 כמובן לא מזהה את המחיצה של אובונטו.
בעבר הביאו לי איפשהו בפורום תוכנה לקריאת המחיצה.
מישהו מכיר?@מישהו12 כתב בבירור | קריאת מחיצת לינוקס דרך וינדוס:
יש לי דואל בוט וינ11 ואובונטו.
וינ11 כמובן לא מזהה את המחיצה של אובונטו.
בעבר הביאו לי איפשהו בפורום תוכנה לקריאת המחיצה.
מישהו מכיר?אם זה כדי לשתף קבצים בין המערכות, הדרך המומלצת היא ליצור מחיצה שלישית data ולהגדיר שהתיקיות documents וכו' יהיו על המחציה הזאת על 2 המערכות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות