הפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד)
-
@y0508352872 כיום אוחזים ב5.47.20, כנראה שלא היה תמיכה לADB אלא רק מאז שעברו לגשר של Shizuko, כדאי לנסות לעדכן גרסה
@צדיק-תמים עכשיו בדקתי כיום אוחזים ב 5.48.
-
@y0508352872 כיום אוחזים ב5.47.20, כנראה שלא היה תמיכה לADB אלא רק מאז שעברו לגשר של Shizuko, כדאי לנסות לעדכן גרסה
יש לי את גרסה 5.48.3 pro אבל החתימות לא תואמות ולכן זה לא נותן להתקין יש דרך כלשהו להתקין את העדכון בלי להסיר את הקודמת עם Apktool M אולי?
-
יש לי את גרסה 5.48.3 pro אבל החתימות לא תואמות ולכן זה לא נותן להתקין יש דרך כלשהו להתקין את העדכון בלי להסיר את הקודמת עם Apktool M אולי?
-
@צדיק-תמים עכשיו בדקתי כיום אוחזים ב 5.48.
@y0508352872 כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@צדיק-תמים עכשיו בדקתי כיום אוחזים ב 5.48.
-
@y0508352872 יש במסך הראשי אפשרות ייצוא וייבוא
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@y0508352872 בטא זה גרסה נסיונית, לחיפוש ותיקון באגים. הגרסה היציבה (שגם נמצאת בגוגל פליי) היא 5.47
@צדיק-תמים לא סליחה את זה אני יודע פשוט תייגתי את מי שרציתי להגיב לו אחרי מה שאתה אמרת במקום לצטט את מה שהוא אמר
-
@y0508352872 יש במסך הראשי אפשרות ייצוא וייבוא
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש במסך הראשי אפשרות ייצוא וייבוא
ו... לא הבנתי
-
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש במסך הראשי אפשרות ייצוא וייבוא
ו... לא הבנתי
-
@y0508352872 תעשה ייצוא, תסיר את האפליקציה, תתקין את המעודכן ותייבא בחזרה
@צדיק-תמים והכל ישמר בדיוק כמו שהיה כולל המגירה וההגדרות?
(מה הוא בעצם מייצא?) -
@צדיק-תמים והכל ישמר בדיוק כמו שהיה כולל המגירה וההגדרות?
(מה הוא בעצם מייצא?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות