שאלה | האם יש אופציה לערוך באופן עצמאי את התפילון של אורי אולנדר לאנדרואיד
-
@לעכשיו אמר בשאלה | האם יש אופציה לערוך באופן עצמאי את התפילון של אורי אולנדר:
אז תכתוב בשם הנושא לאנדרואיד
@QJDTOP
שמתי את זה בקטגורה של סמסונג!!
וד"ל!!! -
@QJDTOP
שמתי את זה בקטגורה של סמסונג!!
וד"ל!!! -
אשמח לתשובות ממי שיודע!!
-
@QJDTOP כמובן גם אני אבל למעלה רשום את המקום שבו נמצא האשכול
-
אשמח לתשובות ממי שיודע!!
-
@יעקב-מ-פינס ולשאלתך-זה נראה שכן. בדיוק באותה צורה שאפשר לערוך תפילון לנוקיה.
מה אתה מנסה לעשות?@לעכשיו
אני רוצה לעשות תפילון בנוסח הגאון מוילנא! -
@QJDTOP כמובן גם אני אבל למעלה רשום את המקום שבו נמצא האשכול
-
@יעקב-מ-פינס תמיד יש אפשרות לפתוח את קובץ ה apk עם תוכנת 7z ולפתוח את התפילות בתור קובץ txt ופשוט לערוך לא הבנתי מה אבל זה נראה לי מספיק
-
@Yair אמר בשאלה | האם יש אופציה לערוך באופן עצמאי את התפילון של אורי אולנדר לאנדרואיד:
@116nxh9 לכאו' זה יאבד את החתימה והאפליקציה לא תותקן.
לא יודע על חתימה.אבל עריכת הטקסט היא בדיוק כמו בנוקיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
