הסבר | אובונטו על כונן חיצוני
-
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@אלישמח זה זה אולי?

התמונה הזו לא טובה?
לא
@דוד-משה-1
מצאתי

-
@דוד-משה-1 פתחתי לשלוח צילום?
-
@דוד-משה-1 פתחתי לשלוח צילום?
-
-
האמת היא שחשבתי שאני הבאתי את הקישור למדריך לא הספקתי לקרוא מחדש את כולו אבל עכשיו אני רואה שצריך שני אונקי בכדי לעשות את זה יש לך
@דוד-משה-1 לא אבל הוא נותן לי את האפשרות להתקין גם בלי זה.
ומה שכתוב במדריך נראה לי שזה משהו אחר ממה שעשיתי. -
@דוד-משה-1 לא אבל הוא נותן לי את האפשרות להתקין גם בלי זה.
ומה שכתוב במדריך נראה לי שזה משהו אחר ממה שעשיתי.@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1 לא אבל הוא נותן לי את האפשרות להתקין גם בלי זה.
ומה שכתוב בדריך נראה לי שזה משהו אחר ממה שעשיתי.מה הכוונה משהוא אחר
-
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1 לא אבל הוא נותן לי את האפשרות להתקין גם בלי זה.
ומה שכתוב בדריך נראה לי שזה משהו אחר ממה שעשיתי.מה הכוונה משהוא אחר
@דוד-משה-1
צרבתי על אונקי מערכת הפעלה על ידי רופוס -
@דוד-משה-1
צרבתי על אונקי מערכת הפעלה על ידי רופוס@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1
צרבתי על אונקי מערכת הפעלה על ידי רופוסזה לא משנה אתה צרבת על אונקי שאיתו אפשר להתקין או לנסות את המערכת הפעלה אני הצעתי שתתקין ממש
-
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1
צרבתי על אונקי מערכת הפעלה על ידי רופוסזה לא משנה אתה צרבת על אונקי שאיתו אפשר להתקין או לנסות את המערכת הפעלה אני הצעתי שתתקין ממש
@דוד-משה-1
אבל לא ההייתי צריך שני און קי -
@דוד-משה-1
אבל לא ההייתי צריך שני און קי@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1
אבל לא ההיתי צריך שני און קיבכדי להתקין על אונקי מערכת הפעלה צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
-
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1
אבל לא ההיתי צריך שני און קיבכדי להתקין על אונקי מערכת הפעלה צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
@דוד-משה-1 כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
וזה גם ימחוק את האון קי?
-
@דוד-משה-1 כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
וזה גם ימחוק את האון קי?
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1 כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
וזה גם ימחוק את האון קי?
כן
-
@אלישמח כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
@דוד-משה-1 כתב בהסבר | אובונטו על כונן חיצוני:
צריך אונקי נוסף שהוא יהיה המערכת הפעלה המותקנת
וזה גם ימחוק את האון קי?
כן
@דוד-משה-1 אז מזה האופציה הזאת?

-
האמת היא שחשבתי שאני הבאתי את הקישור למדריך לא הספקתי לקרוא מחדש את כולו אבל עכשיו אני רואה שצריך שני אונקי בכדי לעשות את זה יש לך
@דוד-משה-1 במדריך בכלל הוא לא מדבר על הרופוס , נראה לי שזה משהו אחר
-
ש מספר כלים הזמינים לכתיבת תמונת ISO ל-USB. אפשר להשתמש ב-Etcher שזמין עבור Linux, Windows ו-macOS.
זה מתייחס לרופוס
@דוד-משה-1 תכלס מה צריך לעשות?
-
@דוד-משה-1 תכלס מה צריך לעשות?
-
@דוד-משה-1 ואז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
