הפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד)
-
@צדיק-תמים גם בזה יש איום,
האם תוכל להעלות גירסה פרוצה מעודכנת? -
@mlpk אתה חושש מהאזהרה או שהיא מפריעה לך להוריד?
כי גם לי אין מאיפה להוריד חוץ מהאתרים האלה (אגב כל האתרים שבתוצאות חיפוש חסומים על ידי eset? נשמע מוזר)@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@mlpk
https://www.eset.co.il/support/home/support-articles/196-eset-disable-protectionעזר לפתוח את האתר;
אבל...@mlpk כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
-
@צדיק-תמים היא מפריעה לי להוריד - כלומר - לא מצאתי דרך לפתוח את הדפים האלו בגלל האיום.
חוץ מזה אני מקווה שאם ייפתח אני יוכל להוריד - כי יש כל מיני אתרים שנטפרי לא מרשים להוריד קבצי APK
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk -
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk@צדיק-תמים תודה רבה!
-
@mlpk
apkmody_3.2.26_1.apk
באתר היה כתוב v5.34.5, בשם הקובץ כתוב 3.2.... לא יודע
הנה מאתר נוסף: MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
apkmody_3.2.26_1.apk
זה לא האפליקציה המבוקשת
@צדיק-תמים כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
MacroDroid-Pro-v5.31.7_build_7310007-Mod-armeabi-v7a.apk

-
M mlpk סימן נושא זה כנפתר ב
-
יש אפשרות לכבות את המכשיר או להפעילו מחדש ללא רוט? למשל אם ADB או להריץ איזה פקודה?
-
יש אפשרות לכבות את המכשיר או להפעילו מחדש ללא רוט? למשל אם ADB או להריץ איזה פקודה?
@y0508352872 כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש אפשרות לכבות את המכשיר או להפעילו מחדש ללא רוט? למשל אם ADB או להריץ איזה פקודה?
adb reboot
-
@y0508352872 כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
יש אפשרות לכבות את המכשיר או להפעילו מחדש ללא רוט? למשל אם ADB או להריץ איזה פקודה?
adb reboot
@מישהו12 ואיך אני מריץ את זה דרך המקרודרואיד?
-
@מישהו12 ואיך אני מריץ את זה דרך המקרודרואיד?
@y0508352872 כתב בהפעלה מחדש דרך אפליקציית MacroDroid (-מאקרו דרואיד):
@מישהו12 ואיך אני מריץ את זה דרך המקרודרואיד?
אין לי מושג
-
@מישהו12 ואיך אני מריץ את זה דרך המקרודרואיד?
-
@y0508352872 יש פעולת "סקריפט מעטפת" (תכתוב שם רק
reboot)@צדיק-תמים חייב בשביל זה רוט אני רוצה משהו שעובד גם בלי רוט
-
@צדיק-תמים חייב בשביל זה רוט אני רוצה משהו שעובד גם בלי רוט
-
@y0508352872 לא חייבים רוט, מספיק לתת הרשאה דרך ADB
@צדיק-תמים זה לא עובד לי
-
@צדיק-תמים זה לא עובד לי
-
@y0508352872 בדקתי את זה על אנדרואיד 13 בלי רוט עם הרשאה בADB ועבד לי. לא יודע מה הבעיה אצלך, אולי גרסה ישנה של האפליקציה, אולי לא בחרת באפשרות של ADB
@צדיק-תמים בחרתי בסקריפט מעטפת כמו שהוא אמר ויש שני אפשרויות מושרש או לא מושרש עשיתי במושרש הוא דורש רוט עשיתי בלא מושרש הוא לא מפעיל מחדש בכלל
-
@צדיק-תמים בחרתי בסקריפט מעטפת כמו שהוא אמר ויש שני אפשרויות מושרש או לא מושרש עשיתי במושרש הוא דורש רוט עשיתי בלא מושרש הוא לא מפעיל מחדש בכלל
-
@y0508352872 אמור להיות 3 אפשרויות
איזה גרסה של האפליקציה יש לך? זה נשמע משהו מאוד ישן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
