בעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק)
-
@יוני-נהוראי im sorry
זאת אולי תמונה אבל באיכות.... -
@יוני-נהוראי im sorry
זאת אולי תמונה אבל באיכות....@משחזר-מידע מיד מעלה לך באיכות יותר טובה...
-
@יוני-נהוראי im sorry
זאת אולי תמונה אבל באיכות....@משחזר-מידע הוא כותב לי שממדי התמוה גדולים מדי ואין לי איך להעלות לך
-
שלום,
יש לי אונקי שנשברה לו המעטפת (הציפוי שחופה את המגעים) ועד אתמול עבד חלק (גם לאחר השבר) ופתאום הפסיק לעבוד,
יש למישהו פיתרון?
תודה רבה@יוני-נהוראי אתה רואה שבר/סדק בלוח הירוק?
-
@יוני-נהוראי אתה רואה שבר/סדק בלוח הירוק?
@ek1 הכחול? (זה דיסק מהיר) לפי מה שאני רואה אין שבר שם
-
@ek1 הכחול? (זה דיסק מהיר) לפי מה שאני רואה אין שבר שם
@יוני-נהוראי סדקים קלים מאד גם לא
-
@משחזר-מידע הוא כותב לי שממדי התמוה גדולים מדי ואין לי איך להעלות לך
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
הוא כותב לי שממדי התמוה גדולים מדי ואין לי איך להעלות לך
מה דעתך לכווץ כ...zip/rar/7z או ג'מבו מייל והגלילות
-
@יוני-נהוראי סדקים קלים מאד גם לא
@ek1 ממש לא
-
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
הוא כותב לי שממדי התמוה גדולים מדי ואין לי איך להעלות לך
מה דעתך לכווץ כ...zip/rar/7z או ג'מבו מייל והגלילות
-
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
ופתאום הפסיק לעבוד
חוששני שאין קשר בכלל
צילומ מלא של ניהול דיסקים יכול אולי לשפוך אור -
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
ופתאום הפסיק לעבוד
חוששני שאין קשר בכלל
צילומ מלא של ניהול דיסקים יכול אולי לשפוך אור@משחזר-מידע בדקתי בניהול דיסקים, הוא לא קורא אותו בכלל (ואונקי אחר הוא כן קורא) בכ"מ אני מקווה שזה מספיק

-
@משחזר-מידע בדקתי בניהול דיסקים, הוא לא קורא אותו בכלל (ואונקי אחר הוא כן קורא) בכ"מ אני מקווה שזה מספיק

@יוני-נהוראי
שומעים צליל חיבור? -
@יוני-נהוראי
שומעים צליל חיבור?@משחזר-מידע אכן, ואפי' היתה פעם א' שהוא הם הראה אותו בהודעת דחיפה, אבל לא יותר מזה
-
@משחזר-מידע אכן, ואפי' היתה פעם א' שהוא הם הראה אותו בהודעת דחיפה, אבל לא יותר מזה
-
@משחזר-מידע אז איך אדע מהי הבעיה, ומהו הפיתרון?
-
@משחזר-מידע אז איך אדע מהי הבעיה, ומהו הפיתרון?
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
אז איך אדע מהי הבעיה, ומהו הפיתרון?
אין לי מושג
(אולי תלמד שחזור מידע) -
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
אז איך אדע מהי הבעיה, ומהו הפיתרון?
אין לי מושג
(אולי תלמד שחזור מידע)@משחזר-מידע כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
אולי תלמד שחזור מידע
איפה לומדים את זה?
-
@משחזר-מידע כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
אולי תלמד שחזור מידע
איפה לומדים את זה?
@מיאני-ומהשמי כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
@משחזר-מידע כתב בבעיה | אונקי שנשבר לו המעטפת (ציפוי הפלסטיק):
אולי תלמד שחזור מידע
איפה לומדים את זה?

זה עולה בערך כמו לקנות טון של כזה אונקי ולוקח שנתיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
