בירור | אפליקציה סמסונג לAPK
-
אם יש למישהו אפליקציה של GALAXY BUDS2 להורדה דווקא במצב אופליין אשמח אם הוא ישלח את זה פה זה די דחוף, תודה רבה.
-
אם יש למישהו אפליקציה של GALAXY BUDS2 להורדה דווקא במצב אופליין אשמח אם הוא ישלח את זה פה זה די דחוף, תודה רבה.
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
אם יש למישהו אפליקציה של GALAXY BUDS2 להורדה אפילו במצב אופליין אשמח אם הוא ישלח את זה פה זה די דחוף, תודה רבה.
לחפש בפורום לוקח יותר מהר. קח:
https://mitmachim.top/post/695151 -
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
אם יש למישהו אפליקציה של GALAXY BUDS2 להורדה אפילו במצב אופליין אשמח אם הוא ישלח את זה פה זה די דחוף, תודה רבה.
לחפש בפורום לוקח יותר מהר. קח:
https://mitmachim.top/post/695151@צצצצצ זה פרו אני צריך דווקא לא פרו
-
@צצצצצ זה פרו אני צריך דווקא לא פרו
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
@צצצצצ זה פרו אני צריך דווקא לא פרו
תתקין את השני. זה אפליקציה לכל האוזניות
-
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
@צצצצצ זה פרו אני צריך דווקא לא פרו
תתקין את השני. זה אפליקציה לכל האוזניות
@צצצצצ זה לא עובד ניסיתי, זה אומר שצריך לזה רשת
-
אם יש למישהו אפליקציה של GALAXY BUDS2 להורדה דווקא במצב אופליין אשמח אם הוא ישלח את זה פה זה די דחוף, תודה רבה.
-
@צצצצצ אופליין זה בלי רשת
-
@צצצצצ אופליין זה בלי רשת
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
@צצצצצ אופליין זה בלי רשת
נכון מאד. אבל כתבת אפילו...
הנה:
GALAXY BUDS 2 -
@יחיאל-התותח כתב בבירור | אפליקציה סמסונג לAPK:
@צצצצצ אופליין זה בלי רשת
נכון מאד. אבל כתבת אפילו...
הנה:
GALAXY BUDS 2@צצצצצ טעות התכוונתי דווקא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות