בקשת מידע | הגדרת מקלדת Sayobot 5k
-
@ארי אותה שאלה בדיוק נשאלה כאן:
https://www.reddit.com/r/MechanicalKeyboards/comments/ke25dd/programming_sayobot_5k/?rdt=53885יש שם כמה פתרונות כמו להוריד תוכנה מהתאר:
https://dl.sayobot.cn/setting.zipאו להיכנס לאתר הבא ולחפש את ההתקן שלך:
https://sayodevice.com/home -
@ארי אותה שאלה בדיוק נשאלה כאן:
https://www.reddit.com/r/MechanicalKeyboards/comments/ke25dd/programming_sayobot_5k/?rdt=53885יש שם כמה פתרונות כמו להוריד תוכנה מהתאר:
https://dl.sayobot.cn/setting.zipאו להיכנס לאתר הבא ולחפש את ההתקן שלך:
https://sayodevice.com/home -
@KINGYOS זה לא נבדק בנטפרי ושלחתי לפני כמה שעות בקשה לבדיקה ועדיין לא הגיבו
יש לך אפשרות להוריד לי אותה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות