הבעיה במדפסת או בדיו??
-
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש. -
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.תפעיל בתחזוקה ניקוי מריחות בדף או ככה"ג
-
@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.תפעיל בתחזוקה ניקוי מריחות בדף או ככה"ג
@DANIEL-4 כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.תפעיל בתחזוקה ניקוי מריחות בדף או ככה"ג
לצערי לא עזר,
ניסיתי את כל כלי התחזוקה. -
@DANIEL-4 כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.תפעיל בתחזוקה ניקוי מריחות בדף או ככה"ג
לצערי לא עזר,
ניסיתי את כל כלי התחזוקה.@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
@DANIEL-4 כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
@אליצפן כתב בהבעיה במדפסת או בדיו??:
יש לי מדפסת לייזר צבעונית Pro 7740 בפורמט רחב מסוג All-in-One של HP OfficeJet (G5J38A).
לאחרונה היא עושה בעיות בהדפסה.
בכל פעם שאני מדפיס אחרי יום/יומיים של הפסקה, ההדפסות הראשונות יוצאות לי משובשות עם פסים מחוקים באמצע. רק אחרי שאני מדפיס כמה עמודים ההדפסה חוזרת להיות בסדר.
זה חוזר על עצמו כל הזמן.
אני מנסה להבין האם הבעיה היא במדפסת או בדיו.
מצורף צילום של הדפסות שיצאו משובשות:

אשמח לעזרה!
תודה מראש.תפעיל בתחזוקה ניקוי מריחות בדף או ככה"ג
לצערי לא עזר,
ניסיתי את כל כלי התחזוקה.ניסית לברר בשירות לקוחות של HP?
[בדקת אולי יש לך אחריות עדיין?].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות