דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה

בירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
45 פוסטים 12 כותבים 1.9k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני אני אני

    @שלמה-2005
    זה חינמי?
    אפשר מדריכון קצר?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלמה 2005
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה 2005
    #22

    @אני-אני-אני זה חינמי בהתחלה לאיזה 20 נסיונות שזה מלא אני עשיתי מנוי 8 דולר בחודש לא צריך יותר מזה
    את האמת שאומרים שסונו יותר טוב אני חושב ששניהם באותה רמה זה תלוי באיך אתה מבקש !

    ואת זה אי אפשר ללמד לומדים את זה עם הזמן

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש שלמה 2005

      @אני-אני-אני זה חינמי בהתחלה לאיזה 20 נסיונות שזה מלא אני עשיתי מנוי 8 דולר בחודש לא צריך יותר מזה
      את האמת שאומרים שסונו יותר טוב אני חושב ששניהם באותה רמה זה תלוי באיך אתה מבקש !

      ואת זה אי אפשר ללמד לומדים את זה עם הזמן

      א מנותק
      א מנותק
      אני אני אני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @שלמה-2005
      תודה על השיתוף

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אני אני אני

        @שלמה-2005
        תודה על השיתוף

        ש מנותק
        ש מנותק
        שלמה 2005
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @אני-אני-אני https://loudme.ai/ai-music-generator
        קישור לאתר

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שלמה 2005

          @אני-אני-אני https://loudme.ai/ai-music-generator
          קישור לאתר

          א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
          #25

          @שלמה-2005
          כן ישבתי עליו ג"כ קצת נראה אחלה
          (רק לא הבנתי איך יוצרים שיר עם מילים)

          עריכה :
          עכשיו אני רואה שזה אחר ממה שאני הגעתי אליו
          https://www.loudly.com/

          ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אני אני אני

            @שלמה-2005
            כן ישבתי עליו ג"כ קצת נראה אחלה
            (רק לא הבנתי איך יוצרים שיר עם מילים)

            עריכה :
            עכשיו אני רואה שזה אחר ממה שאני הגעתי אליו
            https://www.loudly.com/

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלמה 2005
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @אני-אני-אני Screenshot_20241023-162819.png

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אני אני אני

              @שלמה-2005
              כן ישבתי עליו ג"כ קצת נראה אחלה
              (רק לא הבנתי איך יוצרים שיר עם מילים)

              עריכה :
              עכשיו אני רואה שזה אחר ממה שאני הגעתי אליו
              https://www.loudly.com/

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה 2005
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @אני-אני-אני כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:

              https://www.loudly.com

              זה אתר שיוצר מנגינות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אורחלא מנותק
                אורחלא מנותק
                אורחל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                אתר מטורף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ק מנותק
                  ק מנותק
                  קאלט'ע בריה
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  הסרטון חמוד מאוד זה בעצם רצועת שמע שחוזרת על עצמה והסרטונים כולם של דובר צה"ל

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק קאלט'ע בריה

                    הסרטון חמוד מאוד זה בעצם רצועת שמע שחוזרת על עצמה והסרטונים כולם של דובר צה"ל

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלמה 2005
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @קאלט-ע-בריה לא הבנתי מה אתה בא לומר

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שלמה 2005

                      @קאלט-ע-בריה לא הבנתי מה אתה בא לומר

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קאלט'ע בריה
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @שלמה-2005 שאהבתי מאוד רק שאין שום דבר מיוחד דובר צהל יודע להוציא את זה לבד

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      -1
                      • ק קאלט'ע בריה

                        @שלמה-2005 שאהבתי מאוד רק שאין שום דבר מיוחד דובר צהל יודע להוציא את זה לבד

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלמה 2005
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @קאלט-ע-בריה לא עשיתי את זה בשביל דובר צהל השיר זה העיקר שהוא מהבינה

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שלמה 2005

                          @קאלט-ע-בריה לא עשיתי את זה בשביל דובר צהל השיר זה העיקר שהוא מהבינה

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קאלט'ע בריה
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @שלמה-2005 וואו מדהים ...........
                          סליחה.....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ מנותק
                            פ מנותק
                            פשוטער איד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            אפשר להעלות את הסרטון ?
                            (הלינק למעלה לא פתוח )

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פ פשוטער איד

                              אפשר להעלות את הסרטון ?
                              (הלינק למעלה לא פתוח )

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלמה 2005
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה 2005
                              #35

                              @פשוטער-איד הקובץ גדול מדי ואין לי מספיק קליטה בשביל לעלות את זה לדרייב מי שיכול שיעלה

                              יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שלמה 2005

                                @פשוטער-איד הקובץ גדול מדי ואין לי מספיק קליטה בשביל לעלות את זה לדרייב מי שיכול שיעלה

                                יוסף אלחנןי מנותק
                                יוסף אלחנןי מנותק
                                יוסף אלחנן
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @שלמה-2005 איזה לינק בדיוק?
                                יש פה כמה...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלמה 2005

                                  @פדאל https://drive.google.com/file/d/12lN3u8L_XoiF-pXOvBstYjCRwh*******54jppn/view?usp=drivesdk

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שלמה 2005
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה 2005
                                  #37

                                  @שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:

                                  https://drive.google.com/file/d/12lN3u8L_XoiF-pXOvBstYjCRwh*******54jppn/view?usp=drives
                                  זה לא כל הקישור תעלה למעלה

                                  זה אבל יכול להיות שהוא לא הוריד את הכוכביות ?@פשוטער-איד ?

                                  יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שלמה 2005

                                    @שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:

                                    https://drive.google.com/file/d/12lN3u8L_XoiF-pXOvBstYjCRwh*******54jppn/view?usp=drives
                                    זה לא כל הקישור תעלה למעלה

                                    זה אבל יכול להיות שהוא לא הוריד את הכוכביות ?@פשוטער-איד ?

                                    יוסף אלחנןי מנותק
                                    יוסף אלחנןי מנותק
                                    יוסף אלחנן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @שלמה-2005 כנראה לא הוריד את הכוכביות...

                                    זה פתוח בנטפרי!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה החכם השלם

                                      @נחמן-פלח יש ביוטיוב סרטון שמישהו העלה סיכום שנה במלחמת חרבות ברזל מצרף קישור
                                      https://www.youtube.com/watch?v=BoHMDOBQdq8
                                      לא נכנס לפינה של זכויות יוצרים עשה כבינתך
                                      ושים לב שאין סמלים כלשהם שנוספו לוידיאו

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עשיר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @החכם-השלם כתב ב[בירור | מחפש מקום להורדת מצרף קישור

                                      https://www.youtube.com/watch?v=BoHMDOBQdq8
                                      אתה יצרת את הסרטון הזה?
                                      זה מדהים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שלמה 2005

                                        אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד ללא זכויות יוצרים

                                        ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עשיר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:

                                        אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד
                                        תראה כאן
                                        https://www.prog.co.il/threads/מלחמת-חרבות-ברזל.917169/page-5

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ע עשיר

                                          @שלמה-2005 כתב בבירור | מחפש מקום להורדת סרטונים מהמלחמה:

                                          אני עורך שיר ואני רוצה לעשות סרטון לשיר עם סרטונים של חיילים מהמלחמה יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להוריד
                                          תראה כאן
                                          https://www.prog.co.il/threads/מלחמת-חרבות-ברזל.917169/page-5

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שלמה 2005
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @עשיר תמשיך הלאה בשרשור כבר סיימתי אבל תודה בכל אופן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר