בקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום
-
@משה-מזרחי
תודה. -
@משה-מזרחי
תודה.@ששמעון תפעל לפי ההוראות ותיצור לבד
MediaCreationTool_22H2.exe -
@ששמעון תפעל לפי ההוראות ותיצור לבד
MediaCreationTool_22H2.exe@צור כתב בבקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום:
@ששמעון תפעל לפי ההוראות ותיצור לבד
MediaCreationTool_22H2.exeישנה אפשרות להוריד ישירות את הiso עצמו מהאתר של מייקרוסופט (כמו ב11)... בהמשך העלה על זה מדריך אם יהיה צורך...
-
@צור כתב בבקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום:
@ששמעון תפעל לפי ההוראות ותיצור לבד
MediaCreationTool_22H2.exeישנה אפשרות להוריד ישירות את הiso עצמו מהאתר של מייקרוסופט (כמו ב11)... בהמשך העלה על זה מדריך אם יהיה צורך...
-
@ששמעון כתב בבקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום:
@2580 מאיפה?
זה יחסוך זמן רב.
ליצור לבד עם הכלי הנ"ל לקח לי כמה שעות.אפשר לעשות בקונסול בדף הורדה של וינדוס 10 בקונסול מצב טאבלט או שאר מכשירים שאינם וינדוס,
ואז מתקבל קישור ישיר להורדה.אלו קישורים ישירים שתקפים ל-24 שעות
-
@ששמעון כתב בבקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום:
@2580 מאיפה?
זה יחסוך זמן רב.
ליצור לבד עם הכלי הנ"ל לקח לי כמה שעות.אפשר לעשות בקונסול בדף הורדה של וינדוס 10 בקונסול מצב טאבלט או שאר מכשירים שאינם וינדוס,
ואז מתקבל קישור ישיר להורדה.אלו קישורים ישירים שתקפים ל-24 שעות
-
@ששמעון אז הפיתרון הוא אכן כמו שכתב @מנחמן בקצרה עשיתי על זה מדריך מפורט https://mitmachim.top/topic/76017/מדריך-כך-תורידו-iso-של-ווינדוס-10-ישירות-מהאתר-של-מייקרוסופט
@2580 כתב בבקשה | אני מחפש ISO של וינדוס 10 הכי מעודכן להיום:
עשיתי על זה מדריך מפורט
הרעיון ישן נושן
https://mitmachim.top/post/264069
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות