באג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220
-
@שמואל5 passed זה אומר שהגרסה נצרבה,עכשיו נשאר לך רק להדליק את המכשיר..(יש אפשרות לעשות בהגדרות של הresearch שזה יעשה reset (כלומר הדלקה) אוטומטית אחרי צריבה...)
-
-
@שמואל5 זה שאתה לא רואה את השינויים בפועל או משהו כזה,לא אומר שהגרסה לא נצרבה.
על סמך מה אתה אומר שהיא לא נצרבה?
-
מישהו יודע איך עושים פרום כזה
-
מישהו יודע איך עושים פרום כזה
@7707701239 כתב בבאג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220:
מישהו יודע איך עושים פרום כזה
זה לא קשור לנושא
תמחק את התגובה ותפתח נושא חדש..
(וגם כדאי לפרט יותר בפוסט) -
@שמואל5 כתב בבאג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220:
נסיתי לצרוב גרסה לנוקיה 220
אתה מדבר על החדש? וא"כ תוכל לשלוח לי גרסה שלו?
תודה@yeh-0 כתב בבאג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220:
אתה מדבר על החדש?
כן, הנה הגרסה-TA-1155_16.00.17.01_UIS8910FF_DS_MP_ER_23QUE55IL00_singed.pac זה מכאן (קרדיט ל @רפאל-vnkl )
-
@מישהו12 כתב בבאג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220:
איזה דגם
נוקיה 220 2024, הקושחה שהעלתי בפוסט הקודם, לא עשיתי שום שינוי בקושחה, פשוט היה עדכון ואז נעלם העברית...
-
@מישהו12 כתב בבאג | בעיה בצריבת גרסא לנוקיה 220:
איזה דגם
נוקיה 220 2024, הקושחה שהעלתי בפוסט הקודם, לא עשיתי שום שינוי בקושחה, פשוט היה עדכון ואז נעלם העברית...
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

