בעיה | לא מצליח להיכנס לריקברי
-
@דן-שגב כתב בבעיה | לא מצליח להיכנס לריקברי:
(זה נראה לי עובד רק על סמסונג)
מזמן זה עודכן כבר
@דן-שגב כתב בבעיה | לא מצליח להיכנס לריקברי:
יש לך קישור
צריך להשבית אנטי וירוס
https://samfw.com/SamFwToolSetup_v4.9.zipאתה יכול גם דרך mtk client
-
@אני-אני-אני
1.תודה רבה על הרצון לעזור
2.זה דורש דרייברים.?
3.זה לא עובד..(השבתתי אנטי וירוס) -
@אני-אני-אני
1.תודה רבה על הרצון לעזור
2.זה דורש דרייברים.?
3.זה לא עובד..(השבתתי אנטי וירוס) -
@אני-אני-אני
כן..
יש לך את הקישור של הכלי השני שהצעת לי? -
@אני-אני-אני
כן..
יש לך את הקישור של הכלי השני שהצעת לי?@דן-שגב
יש בעיקרון מדריך להתקנה
https://mitmachim.top/topic/60203/מדריך-התקנת-mtkclient
אתה יגול גם לעיין כאן
https://mitmachim.top/post/805355
אבל טוענים שבגירסא האחרונה יש בעיות אז תנסה להשתמש בגירסא הזו
MtkClient.7z -
@אני-אני-אני
מה הפקודה לאיפוס? -
@אני-אני-אני
מה הפקודה לאיפוס? -
@אני-אני-אני
לא..
אין משהו יותר קצר? -
@אני-אני-אני
לא..
אין משהו יותר קצר?@דן-שגב כתב בבעיה | לא מצליח להיכנס לריקברי:
אין משהו יותר קצר?
אם יש לך סקאטר של המכשיר אפשר לאפס באמצעות sp flash tool
-
@אני-אני-אני
אין לי...
יש לך גרסה אחרת של הכלי הראשון שהצעת?
או מחיצת יוזר דאטה? -
@דן-שגב כתב בבעיה | לא מצליח להיכנס לריקברי:
דורש דרייברים?
ודאי דורש כל מכשיר דורש דרייבר
תעשה עדכוני ווינדוס אופציונלים (בתקווה שהמכשיר מוכר ויעודכן דרך update)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות